Istraživanje časopisa Ja trgovac i agencije Hendal o udjelu proizvoda trgovačkih robnih marki u svakodnevnoj potrošnji hrvatskih građana provedeno na nacionalno reprezentativnom uzorku od 402 građana Hrvatske u listopadu 2011. godine pokazalo je da više od polovice anketiranih (55,2%) vjeruje trgovcima kupujući proizvode njihovih robnih marki.
Kada je riječ o učestalosti kupnje, najveći dio ispitanih, njih 45%, kaže da proizvode trgovačkih marki kupuje često. Nešto manji postotak ispitanika (34,2%) navodi da rijetko kupuje ovakve proizvode, a da ih kupuju svaki put kad idu u nabavu proizvoda za kućanstvo kao svoj odgovor navodi 15,3% građana. Trgovačke marke vrlo rijetko kupuje 5,4% ispitanih.
Konzum je vodeći prema povjerenju koje ispitani građani imaju prema robnim markama pojedinih trgovačkih lanaca. Tako više od trećine ispitanika (36%) na prvo mjesto stavlja Konzum, a slijede Lidl (9%), Kaufland (6,8%), Plodine (5,9%), Interspar (5%), Billa (4,5%), Mercator (4,1%) i Getro (2,3%).Ukupno 66,7% ispitanih više kupuje prehrambene proizvode trgovačkih marki, dok neprehrambene proizvode preferira 12,2% sudionika ankete. S druge strane, da podjednako kupuju proizvode i prehrane i neprehrane navodi 21,2% anketiranih.
Na pitanje zašto kupuju proizvode trgovačkih marki, više od polovice ispitanika, njih 51,4%, odgovara "jer su jeftiniji, a jednako kvalitetni kao i brendirani". Po važnosti slijedi odgovor "jer su jeftiniji od brendiranih" sa 31,5% glasova, dok 9,5% ispitanika kaže da su kvalitetniji od brendiranih, a njih 7,7% navodi da su im trgovačke marke čak draže od brendova.
Kada je riječ o kvaliteti proizvoda robnih marki trgovaca na hrvatskom tržištu, najveći dio građana (43,2%) smatra da su dovoljno kvalitetni s obzirom na cijenu. Jednako kvalitetnim smatra ih 40,5% ispitanika, dok preostalih 16,2% ne vjeruje u njihovu kvalitetu.
Pogotovo ova baba, ona se najbolje razumije u te nepotrebne i prevarantske produkte, jos kad ih Hrvatska nudi onda mozete biti sigurni da ste prevareni,otrovani ili slicno...