Zagrebačka pivovara objavila je prvo izvješće o održivosti kojim, kao vodeći proizvođač piva na domaćem tržištu i članica globalne grupacije Molson Coors Beverage Company (MCBC), želi dodatno potvrditi svoju predanost odgovornom, transparentnom i održivom poslovanju.
Više od 1,8 milijuna hektolitara piva proizvedeno je u Zagrebačkoj pivovari 2021. godine uz smanjenje potrošnje toplinske energije za više od 417 tisuća kWh i električne energije za više od 100 tisuća kWh. Prošle godine zabilježena je i manja potrošnja vode od 3,19 hektolitra po hektolitru proizvedenog piva, što je najbolji rezultat među europskim pivovarama iz Molson Coors grupacije, a u planu je do 2025. dodatno smanjiti potrošnju vode na ispod 2,9 hektolitra po hektolitru piva. Upravo su voda i energija dva najvažnija resursa u proizvodnji piva pa kompanija kontinuirano pronalazi načine za smanjenje i održivu upotrebu energenata.
S ciljem daljnjeg smanjenja utjecaja na okoliš, uz manju potrošnju energenata i vode, povećan je udio recikliranih materijala pa je 100 posto kartonske ambalaže, 50 posto stakla, 50 posto metalnih čepova i 47 posto limenki korištenih za ambalažu bilo reciklirano.
Uz iznimnu brigu o više od 600 zaposlenika, okolišu i lokalnoj zajednici, održivo poslovanje uključuje i stalno unapređenje odnosa prema kupcima i dobavljačima. Koliko je predana lokalnoj zajednici najbolje pokazuje podatak da je Zagrebačka pivovara čak 70,6 posto ukupne vrijednosti nabave u 2021. godini ugovorila s lokalnim dobavljačima.
Zagrebačka pivovara primila je i brojna priznanja u sektoru upravljanja ljudskim resursima. Od 2012. godine nositelj je certifikata Poslodavac partner, priznanja za izvrsnost u upravljanju ljudskim resursima. Uz brojne benefite, bonuse i programe nagrađivanja, prošle godine je održano čak 28.117 sati edukacija za zaposlenike. Poticanje raznolikosti pritom je jedan od strateških ciljeva. Redovitim istraživanjima zadovoljstva zaposlenika koje kompanija provodi pokazuje se visoka razina zadovoljstva zaposlenika koji su najbolji ambasadori „Zakon posla“ u Zagrebačkoj pivovari.
Lidersku poziciju na tržištu Zagrebačka pivovara koristi i kako bi inovativnim inicijativama i kampanjama pozitivno utjecala na društvo u kojem posluje. Još 2008. pokrenula je prvu hrvatsku kampanju o odgovornom konzumiranju i sprečavanju zloupotrebe alkohola “Razmisli” koja iz godine u godinu bilježi sjajne rezultate, a za svoje društveno odgovorne kampanje dobila je i brojne važne nagrade i priznanja.
- Zagrebačka pivovara jedna je od vodećih hrvatskih proizvodnih kompanija. Uz fokus na dobre poslovne rezultate usmjereni smo na održivo i društveno odgovorno poslovanje. Svakodnevno nastojimo biti odgovorni u svim segmentima poslovanja, a izvješće koje danas prezentiramo detaljno prikazuje sve što smo postigli kao i planove za naredno razdoblje. U protekloj smo godini ostvarili dobre rezultate u smanjenju potrošnje energenata te smo u cijeloj grupaciji kompanija koja je postigla najveće uštede vode. Posebno smo ponosni i na rezultate koje ostvarujemo u angažiranju lokalnih dobavljača u svakodnevnom poslovanju. Sve ove rezultate postižemo zahvaljujući našim zaposlenicima, a posebno nas veseli što smo upravo za segment upravljanja ljudskim potencijama dobili brojna priznanja i nagrade. Rast i razvoj naših zaposlenika su nam iznimno važni, pa uz kompetitivna primanja i brojne benefite, timove i pojedince nagrađujemo za profesionalna postignuća te svi zaposlenici imaju priliku razvijati karijeru unutar kompanije i globalne grupacije Molson Coors. Među prioritetima koje si postavljamo za naredno razdoblje, uz strateško upravljanje kako bi u svim segmentima poslovanja bili što održiviji, posebno se izdvaja još jači fokus na okolišne teme, osobito u povećanju udjela energije iz obnovljivih izvora te smanjenju emisije CO2, istaknula je Alina Ružić, članica Uprave Zagrebačke pivovare i direktorica za pravne i korporativne poslove.
U 2021. Zagrebačka pivovara je zadržala lidersku poziciju na hrvatskom tržištu piva s više od 20 prepoznatljivih brendova u svim pivskim segmentima kao i inovacijama i iskorakom u nove kategorije pića. Ožujsko pivo 130. rođendan slavi kao vodeći brend na hrvatskom tržištu piva. Osim na rast i razvoj poslovanja, Zagrebačka pivovara je usmjerena na stalno unapređenje društveno odgovornog i održivog poslovanja.
Zaboravili ste napisati da to što vi proizvodite, u Bavarskoj ne bi prošlo kao pivo jer i vi i Pan koristite kukuruznu krupicu u proizvodnji piva što je van svakog standarda kvalitete. Odustali ste od tradicionalne recepture radi povećanja svojih profita. Žalosno je da u Hrvatskoj ne postoji prava kultura uživanja u pivu jer da postoji, možda ne bi ovo radili. Kada vam dođu Nijemci i Česi na more, ostanu zgroženi onim što piju pod pivo! Evo teme za zastupnike u Europarlamentu.Učinite nešto da se kupce piva ne vara i da se vrati standard u kvaliteti.