KINESKI DIV

Xiaomi ostvario rekordni skok prihoda: Po prodaju su prestigli Apple i sada su drugi brend na svijetu

FILE PHOTO: The logo of Xiaomi is seen inside the company's office in Bengaluru
XXSTRINGERXX xxxxx/REUTERS/PIXSELL/REUTERS/PIXSELL
25.08.2021.
u 15:45

Xiaomijev udio na globalnom tržištu pametnih telefona porastao je za 83 posto na godišnjoj razini u tromjesečju koje je završilo u lipnju, prema podacima kompanije za istraživanja Canalys

Dobit kineske korporacije Xiaomi u drugom je tromjesečju na godišnjoj razini poskočila rekordnih 64 posto, dok kompanija povećava udio na globalnom tržištu pametnih telefona i razvija se na području povezivanja uređaja putem interneta (IoT).

Vrijednost Xiaomijeve prodaje u drugom kvartalu dosegnula je 87,8 milijardi juana (13,56 milijardi dolara), u odnosu na 53,54 milijarde u istom prošlogodišnjem razdoblju, iznad procjena analitičara koji su očekivali da će iznositi 84,53 milijarde juana.

Neto prihod od 6,32 milijarde juana je 87,4 posto veći u odnosu na drugo lanjsko tromjesečje i također je debelo premašio očekivanja.

Sankcije američke vlade protiv Xiaomijevog konkurenta Huaweija učinkovito su opustošile poslovanje pametnih  telefona tog tehnološkog giganta i omogućile Xiaomiju, zajedno s kineskim proizvođačima Androida Oppo i Vivo, da poveća svoj tržišni udio.

Xiaomijev udio na globalnom tržištu pametnih telefona porastao je za 83 posto na godišnjoj razini u tromjesečju koje je završilo u lipnju, prema podacima kompanije za istraživanja Canalys. Pritom je isporučio 52,8 milijuna telefona, čime je prvi put u svojoj povijesti postao drugi najprodavaniji brend u svijetu, iza Samsunga i ispred Applea.

 

 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije