Legenda o najslavnijem parfemu na svijetu započela je kad je ugledni parfumer Ernest Beaux predstavio svoje kreacije Coco Chanel, a ona poželjela miris koji će odražavati njezinu modernu viziju ženstvenosti.
Svidjela joj se peta ponuđena verzija parfema, a peticu je smatrala svojim sretnim brojem. Tako je 1921. godine nastao Chanel No5. Prva njegova “ambasadorica” bila je sama Coco, a potom su uslijedile filmske dive Ali MacGraw, Candice Bergen, Catherine Deneuve, Carole Bouquet, Nicole Kidman, Audrey Tautou...
Foto: Chanel
Najslavnija obožavateljica Chanela No5 Marilyin Monroe “službeno” je postala njegovo zaštitno lice tek 2013. godine, a prošle godine zvijezda promidžbene kampanje bio je Brad Pitt. U kući Chanel to objašnjavaju riječima kako je upravo ono neočekivano istinska esencija mirisa koji je već 93 godine sinonim brenda. Stvoren da ruši konvencije, do danas je zadržao takav status, a žene (i muškarci u Pittovu slučaju) koje ga predstavljaju, moraju biti simbol svoga vremena.
Ove godine izbor je logično pao na Gisele Bündchen, kažu u Chanelu. Kraljica supermodela koja je od prošle godine zaštitno lice za Chanelove pudere Les Beiges, dobila je glavnu ulogu u novom promidžbenom filmu čiji scenarij i režiju potpisuje slavni Baz Luhrmann. U Chanelu ističu kako njihova kultna “petica” danas simbolizira moćnu ženu koja može imati što god poželi: karijeru, obitelj, vrijeme za sebe... a da pritom slijedi svoje srce.
Sve to pronašli su u Gisele koja “ima prirodnu i modernu ljepotu, i zrači istom ekstremnom ženstvenošću kao i No5”. Još jedan dokaz da najplaćenija manekenka na svijetu pozlati sve što dotakne...
>>TOP 10 parfema po kojima ćete prepoznati ženu i muškarca koji – varaju
>>Gisele Bundchen oduzima dah u novom Chanelovu filmu
Nemojte, molim Vas....