Iako se imena slavnih osoba u svijetu često koriste kako bi se privuklo kupce određenom proizvodu, u nas je to još uvijek – rijetkost.
No, i to se mijenja. Na tržištu se, naime, pojavio sladoled koji nosi ime "Severina".
Domaći proizvođač sladoleda Ledo na tržište je lansirao sladoled pod nazivom – Kornet Severina. Pogađate, proizvod je nazvan po poznatoj hrvatskoj pjevačici koja već otprije sudjeluje u Ledovim marketinškim kampanjama, ali ovo je prvi put da je proizveden sladoled s njenim imenom, piše Poslovni.
– Kako je Severina zaštitno lice naše kampanje za brendove Korneti i Maximo, nastavak suradnje i u ovoj godini bio je logičan slijed. Htjeli smo ponuditi nešto do sada potpuno novo našim potrošačima i tako je nastala ideja da razvijemo kornet Severina. Severina je s velikim oduševljenjem aktivno sudjelovala u razvoju proizvoda – kazao je za Poslovni Dario Vrabec, direktor marketinga i razvoja u Ledu.
Sladoled je s okusom vrhnja, obogaćen komadićima polukandirane višnje, a dodatno je ukrašen umakom od višnje i preljevom od čokolade.
Cijeli članak čitajte ovdje.
>>Severina se vratila u Beograd i novom fotkom oduševila obožavatelje
Briljantno osmisljena reklama! Gospoda je dokazano strucna u lizanju sladoleda. To umijece snimila je na onom brodu i to objavila siroj, milijunskoj javnosti. Kasnije se stavila u promet u Srbiji trazeci muza, pa ga nasla, pa je sve to propalo, sad je opet raspustenica (doduse s malim Alexanderom, kao uspomenom na bratski narod na istoku). Zatim se gola ili polugola "selfa" (preserava) u Brazilu....golotinje nikad na odmet - da te se slucajno ne zaboravi! Uistinu blistav i znacajan zivot i karijera!--------------------------------------------------------------------- I sad bih ja svom djetetu, kao ciljanoj skupini potrosaca (zrtava ovakvih reklamnih kampanja), trebao kupiti sladoled "Severina" i usput mu objasniti tko je to. Naime, supruga i ja smo odgajali djecu da razvijaju dobar ukus i da s ovakvim i slicnim smecem nemaju posla u zivotu! Palac gore za Ledo i Vecernji list! Prvima za ukusnu i primjerenu reklamnu kampanju, a potonjima za svakodnevno besmisleno pracenje besmislenog zivota jedne besmislene lizacice sladoleda.