U povodu obilježavanja Međunarodnog dana potrošača, europski povjerenik za pitanja njihove zaštite Neven Mimica istaknuo je da potrošači u Hrvatskoj nisu svjesni svojih prava, da ne poznaju regulativu dovoljno i da se prerijetko odlučuju tražiti svoja prava sudskim putem. U EU se otvara pitanje online-trgovina, a novim hrvatskim zakonom o potrošačima namjerava se potaknuti taj oblik trgovine po kojem smo na repu Europe. Čak 30 posto kupaca strahuje od online-kupnje.
– Za online-prodaju potreban je volumen, velik udio na tržištu i tehnologija – istaknula je Ljerka Puljić, starija izvršna potpredsjednica Agrokora, istaknuvši da zaštita potrošača trgovce stavlja u ravnopravnu tržišnu utakmicu. Osim državne razine, sudionici skupa apelirali su i na lokalne zajednice jer godišnje prime oko 3500 prigovora na rad lokalnih komunalaca. U Zagrebu je otvoren europski potrošački centar koji će rješavati probleme kupaca.
>> EK u Zagrebu organizira susret građana s Nevenom Mimicom
>> Zaštita potrošača: Poskupljenje vode i prijevoza nije prihvatljivo!
Nema u Hrvatskoj "prava i pravde", svi potkradaju narod, trgovci varaju kupce, političari nam lažu, sad već sami sebi lažu, no u Hrvatskoj je narod nemoćan. Zakoni su donijeti da štite "lopove".