PROMO

77 posto svih korisnika programa vjernosti koristi MultiPlusCard program

MultiPlus Card
PR
Autor
PR članak
04.08.2016.
u 08:00

Istraživanje agencije Valicon dodatno potvrdilo snagu MultiPlusCard programa nagrađivanja vjernosti kupaca

Prema posljednjem nacionalnom istraživanju korištenja programa vjernosti, koje je proveo Valicon, MultiPlusCard program nagrađivanja vjernosti apsolutni je broj jedan među 10 najkorištenijih programa vjernosti. Naime, 77 posto svih korisnika programa vjernosti koristi upravo MultiPlusCard program nagrađivanja.

MultiPlusCard partnersku mrežu čine tržišni lideri u svojim djelatnostima kao što su Konzum, Zagrebačka banka, Hrvatski telekom, Allianz, Atlas, Pevec, Kozmo, Tisak, Intersport, Modiana, F&F te najnoviji partner Abrakadabra – internetska trgovina. Svi partneri uz redovnu pogodnost sakupljanja i iskorištavanja nagradnih bodova korisnicima programa nude i dodatne pogodnosti kao što su: posebni popusti na ukupnu kupnju ili pojedine proizvode i usluge, popusti na pojedine kategorije proizvoda ili brendove proizvoda, a koji se kreću i u rasponu do 50% ovisno o partneru programa.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?