Najnoviji rezultati Credit Card Monitoring (CCM) istraživanja ponovo su potvrdili ugled American Expressa kao vodeće kartice na hrvatskome kartičnom tržištu.
Tako ovogodišnji rezultati CCM-a potvrđuju American Express kao najpoznatiju karticu na našem tržištu, za koju je čulo čak 94% građana Republike Hrvatske. I na razini uz podsjećanje (na poticajnoj razini) American Express stabilno drži najvišu poziciju, ostvarujući kontinuirano blagi rast. American Express kartica se najčešće navodi i na ukupnoj spontanoj razini (73% ispitanika), na kojoj također bilježi rast, a najbolje rezultate ostvaruje i u kategoriji "Top of the Mind" kartica, odnosno kao prvi spontano navedeni odgovor – što predstavlja najznačajniji "brand awareness indicator". Visokoj prepoznatljivosti brenda svakako su doprinijele i reklame/oglasi koje, vezane uz American Express brend, i u ovogodišnjem istraživanju ostvaruju najvišu razinu prepoznatljivosti u usporedbi s ostalim kartičnim brendovima.
Kontinuirano unapređenje kvalitete usluge i pogodnosti potvrđuje i visoko te vrlo stabilno zadovoljstvo korisnika American Express kartica, koji ove kartice više uzastopnih godina ocjenjuju s visokom prosječnom ocjenom od 4.5 (na skali od 1 do 5). Rezultati CCM istraživanja pokazali su da ukupno 6% od ispitanih građana planira početi koristiti novu karticu u sljedećih godinu dana, a u samom vrhu među kartičnim brendovima za koje postoji najveći interes je i American Express.
Prateći potrebe tržišta, PBZ Card za korisnike American Express kartica kontinuirano zadnjih nekoliko godina unapređuje pogodnost obročne kupnje bez kamata i naknada, u kojoj drži vodeći položaj i po prometu i po broju prodajnih mjesta na kojima je ona danas dostupna, uključujući više od 35.000 prodajnih mjesta diljem Hrvatske. CCM istraživanje potvrđuje da su ovu pogodnost prepoznali korisnici American Express kartica kod kojih obročna otplata bez kamata i naknada čini 72% u ukupnom korištenju kredita s otplatom putem kartice. American Express korisnici skloni su i potrošačkim kreditima, što potvrđuje atraktivnost ponude potrošačkih kredita za korisnike ovih kartica. Nadalje, American Express kartice su među vodećim karticama u plaćanju na prodajnim mjestima.
Zaključno, American Express u Hrvatskoj, i prema rezultatima najnovijeg CCM istraživanja, ima ugled vodeće kartice, s puno pogodnosti, koja vrijedi više. To je moderna kartica, prihvaćena na velikom broju prodajnih mjesta te s brojnim pogodnostima.
CCM – Credit Card Monitoring je sindicirano istraživanje o tržištu kartica koje GfK – Centar za istraživanje tržišta d.o.o. provodi od 2002. godine u sklopu svoga Financijskog omnibusa. Istraživanje je provedeno u ožujku 2016. godine na nacionalno reprezentativnom uzorku od 1000 građana Hrvatske, starijih od 15 godina, metodom osobnog anketiranja u kućanstvima ispitanika.
>>PBZ prodaje svoj udio u Intesa Sanpaolo Card