Düsseldorf

Metro Grupa smanjila gubitak na 2,2 mlrd. eura

A cashier works at one of the top three cash and carry markets of Metro AG in Sankt Augustin near Bonn, Germany in this March 18, 2013 file photo. German retailer Metro is expected to report full year results this week.   REUTERS/Wolfgang Rattay/FilesGLOB
Foto: Reuters/PIXSELL
16.12.2015.
u 13:14

Prihodi Metro C&C Hrvatske iznosili 214 milijuna eura

Metro Grupa u poslovnoj je godini 2014./2015., koja je završila 30. rujna, ostvarila 59,2 milijarde eura ukupnih prihoda, 1,5% više nego godinu prije. Operativna dobit prije oporezivanja iznosila je 1,51 milijardu eura, dok je neto gubitak smanjen za 2,2 milijarde na 2,5 milijardi eura, kazao je na jučerašnjoj konferenciji za novinare u Düsseldorfu prvi čovjek Metro Grupe Olaf Koch ističući kako je protekla godina bila jedna od najintenzivnijih, ali i najuspješnijih za Metro u fazi transformacije.

– Postigli smo održivi rast za Metro C&C i Media Saturn te ćemo nastaviti slijediti poslovnu strategiju i u 2015./2016. Dodatno ćemo raditi na modernizaciji i preuređenju trgovina i prodajnih linija te tražiti nove prilike za ekspanziju – rekao je Koch.

Metro Cash&Carry na globalnoj je razini ostvario rast prodaje od 29,9 milijardi eura, što je rast od 0,9%, dok su prihodi Metroa C&C Hrvatska iznosili 214 milijuna eura, što je rast od 1,5 posto u odnosu na godinu prije, dok je HoReCa segment poslovanja (hoteli, restorani, cattering) rastao visokih 8,6%. Uz online kupnju i dostavu, upravo je na lokalnim kupcima i HoReCa-i naglasak i jedan od prioriteta u idućoj godini u Hrvatskoj, otkako je četvrti trgovac u Europi u ovoj godini redefinirao i modernizirao svoje poslovanje, riješio se neprofitabilnih tvrtki poput 135 robnih kuća Kaufhof u Njemačkoj i Belgiji, koje je za 2,8 milijardi eura prodao kanadskom Hudson's Bayu te dopustio svakom od voditelja tržišta unutar grupacije više autonomije u planiranju strategije i prilagođavanju poslovanja lokalnim specifičnostima. Činjenica je, naime, kako Metro Hrvatska ima 150.000 profesionalnih kupaca, a prema posljednjim podacima, čak 95% svih restorana i hotela u Hrvatskoj kupci su Metroa. Za potpuni zaokret u taj sektor potrebno je oko dvije godine za upotpunjavanje asortimana i prilagodbu, čemu na ruku ide i ojačani sustav dostave proizvoda otvaranjem prve logističke platforme u Sesvetama. S relociranim splitskim Metroom u nekadašnji Baumax, za što je upravo sklopljen ugovor, očekuje se još veći rast u HoReCa segmentu u Hrvatskoj.

S nedavnom akvizicijom Classic Fine Foodsa, vodećeg distributera prehrambenih proizvoda u Aziji i na Bliskom istoku, Metro će pak i dodatno ojačati veleprodajnu diviziju Metro C&C.

>> Čelnik Metro Grupe: HoReCa i lokalna ponuda prioritet

>> Blagi rast polugodišnjih prihoda Metroa

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije