Dvije i pol godine od uspješno okončanog stečaja i preregistracije u dioničko društvo više od 700 dobavljača, banaka i države, Pevec je sve bliže planovima od milijardu kuna prometa u ovoj godini. Jučer je u Novom Zagrebu otvoren prošireni prodajni centar Peveca na 9600 kvadrata bivšega Getroa, a u četvrtak se na zagrebačkom Jankomiru otvara dosad najveći poslovni centar Peveca u Hrvatskoj, više od 15 tisuća kvadrata u kojima je svojedobno poslovao konkurent Baumax, koji se povukao s hrvatskog tržišta. Pevec zato izlazi iz podstanarstva dosadašnjeg, manjeg prostora u Jankomiru, kojim se u stečaju namirila RBA, i ne uklapa se u novu viziju i standarde budućih funkcionalnijih i preglednijih centara, samo u prizemlju.
Nova zapošljavanja
No to je samo jedan od planiranih projekata u 2015. S odlaskom Baumaxa, Bricostorea i OBI-ja iz Hrvatske te s dezinvestiranjem Agrokorovih trgovina nakon preuzimanja Mercatora, od kojega je zakupio šest objekata Getroa, Pevec je čvrsto odlučio zgrabiti priliku za jače pozicioniranje na tržištu prije nego na njega uđu neki novi igrači.
Predsjednik uprave najvećeg domaćeg neprehrambenog trgovačkog lanca Darko Šket ističe kako im je pritom i te kako bitan dobar odnos dobavljačima i najbolji omjer cijene i kvalitete. I širok asortiman – više od 100 tisuća artikala, što su potrošači prepoznali. Konkurenti, koji se u krizi očito nisu uspjeli prilagoditi i konsolidirati, odlaze pak iz Hrvatske pa Pevec, u kojemu su se prije nekoliko godina trudili zadržati dotadašnje dućane i zaposlene, vidi dalju priliku za rast, povećanje kvadrata, prihoda i zaposlenosti.
U ožujku će se tako otvoriti i novi Pevec u Dubrovniku, a u svibnju na zagrebačkom Črnomercu, čime će se broj Pevecovih centara u Hrvatskoj popeti na 18. Bjelovarski, koprivnički i kutinski Pevec će se pak redizajnirati. U ovome trenutku kompanija, u kojoj 80% asortimana drže domaći dobavljači, ima 1134 djelatnika, od kojih je 85 zaposleno u prosincu, a s novim otvorenjima zaposlit će ih se još 92.
– Nastavljamo ostvarivati ciljeve i graditi sigurne temelje daljnjeg rasta i razvoja. Iznimno sam sretan da s našim vlasnicima i dobavljačima stvaramo uređenu i dobro organiziranu kompaniju koja se u vremenima obilježenima dubokom gospodarskom krizom, uspješno nosi s izazovima i dobro posluje – kaže Šket.
Prate trendove
Usprkos padu kupovne moći Pevec je lanjsku godinu završio s prihodom od gotovo 870 milijuna kuna, što je rast od 20% u odnosu na godinu ranije. I u ovoj godini očekuju najmanje 20-postotni rast prihoda pa, uz otvorenje novih centara i dizanje zaposlenosti, Šket najavljuje i dalji rad na modernizaciji tvrtke te na kvaliteti proizvoda i usluga, kako bi opravdali povjerenje kupaca i potrošača. Pritom žele biti u trendu pa uvode i nove proizvode koji se nigdje u Hrvatskoj trenutačno ne mogu kupiti. U pregovorima su, doznajemo, s jednim slovenskim dobavljačem za ekozemlju za sadnice. Od početka travnja pak u centrima se u suradnji s Agrokorom Ivice Todorića uvodi MultiPlus kartica lojalnosti čime će Pevec, koji nema vlastite kartice, proširiti bazu svojih kupaca.
>> Zbog interesa ulagača, dionice na burzi
nakon što su sje...ali čovjeka,milijardica je tu,žao mi je obitelji Pevec sve mu smjestili.ZNA SE