Malo Srebreno u Župi dubrovačkoj idućeg će se ljeta moći pohvaliti prestižnim svjetskim hotelskim brendom kakav bi poželjela i mnogo veća i razvikanija turistička mjesta na Jadranu. Negdašnji hotel Orlando postat će, naime, Sheraton Dubrovnik Riviera Hotel. Danas se u predvorju novog hotela, u kojem se još uvijek radi punom parom, potpisuje ugovor s predstavnicima kompanije Starwood hotels&Resorts Worldwide, koja je vlasnik brenda.
– Investicija je vrijedna oko trideset milijuna eura, a ukupno na tom području, u hotele Mlini i Astarea, depandanse i vile te prateće objekte i sadržaje, ulažemo oko 80 milijuna eura – otkriva Anđelko Leko, predsjednik HUP-a Zagreb, vlasnika tvrtke Hoteli dubrovačka rivijera. – Nadamo se da će do početka turističke sezone 2015. biti završeno i tamošnjih pet vila iako nas za vilu Jadranku još čeka razriješiti imovinskopravni spor. Nisam mislio da će od kupnje i ulaska u tu priču proći jedno cijelo desetljeće, ali, evo, kraj se napokon nazire – zadovoljan je Anđelko Leko dan uoči potpisivanja ugovora.
Inače, HUP Zagreb u hrvatskom glavnom gradu već ima jedan hotel pod brendom Sheraton. Budući, pak, visokokategornik, hotel Sheraton Dubrovnik Riviera, imat će 239 soba i 11 apartmana, bazene, spa na 1500 kvadrata te najveću kongresnu dvoranu u nas, koja će moći primiti 1300 sudionika poslovnih skupova. Gradnja je počela u proljeće ove godine, a ukupna investicija u Mlinima i Srebrenom najveća je u domaćem turizmu. Osim zbog veličine, značajna je i zbog svog profila. Domaćem turizmu, naime, manjka hotelskih kreveta, oni čine samo 13 posto ukupnih smještajnih kapaciteta, pa je svaka nova hotelska soba itekako dragocjena. Pogotovo pod krovom svjetski poznatog brenda kakav je Sheraton.
>> Doznajte u što će hotelske kuće uložiti 3 milijarde kuna