Dizajn boce maslinovog ulja “Istriana”, nakon velikih D&AD Pencil i Dieline nagrada, osvojio je broncu u kategoriji Package design na London International Awards, festivalu kreativnih nagrada na kojemu se još od 1986. godine nagrađuje kreativna izvrsnost u svim oblicima.
“Ovo je jedan od najrenomiranijih i najtežih natjecanja u struci, tako da nas je vijest o osvojenoj LIA nagradi stvarno jako obradovala”, oduševljeno su izjavili iz Studija Tumpić/Prenc.
Specifičan i inovativan dizajn “Istriane” pridobio je naklonost stručnog internacionalnog tima, na čelu s Marjorieth Sanmartin, glavnom kreativnom direktoricom Philipp und Keuntje i fischerAppelt u Njemačkoj. Sanmartin iza sebe ima golemo iskustvo, koje uključuje kreativan rad za svjetske brendove kao što su Audi, Lamborghini, Citroen, C&A i ostale, ali i iskustvo u žiriranju bitnih međunarodnih kreativnih natjecanja, među kojima i Cannes Lions.
Ove je godine Studio Tumpić/Prenc jedina agencija iz Hrvatske, ali i čitave regije, koja je uspjela izboriti nagradu među velikom konkurencijom. Ponovno se tako mali grad poput Rovinja, sjedišta Studija, pronašao kraj velikih, razvijenih središta poput Tokya, New Yorka, Sydneya, Toronta i mnogih drugih, kao što se i samo maslinovo ulje “Istriana” pronašlo u konkurenciji sa svjetski poznatim brendovima poput Heinza, Orea, Heinekena ili Burger Kinga.
“Istriana” je brend klijenta E Pluribus Unum, čiji je cilj oživiti i njegovati tradiciju proizvodnje maslinovih ulja na području Istre, uz pružanje autentičnog istarskog doživljaja. Pobjednički dizajn, naglašavajući tradiciju, seže u prošlost. Naime, istarsko maslinovo ulje smatralo se sinonimom kvalitete još u doba Rimskog Carstva. S njegovim raspadom Istra prestaje uživati stečeni ugled, no zbog svojih prirodnih preduvjeta za stvaranje vrhunskog maslinovog ulja, 90-ih godina vraća status jedne od najboljih regija za maslinarstvo u svijetu.
Ponovno se pronalaze fragmenti zaboravljenog znanja, što potom daje život suvremenom maslinarstvu. Upravo tako boca prikazuje rekonstrukciju fragmenata amfore ponovno spojenih u smislenu cjelinu. Jednom kada se boca položi u kutiju, postaje dio specifičnog oblika rimske amfore s područja Istre, u kojoj se pohranjivalo i prenosilo maslinovo ulje.
Dodajmo i kako je narančasti ton terakote posebno izmiješan za korištenje na pakiranju, a sadrži postotak prave istarske zemlje na kojoj klijent njeguje 3000 ekološki uzgojenih stabala masline.
U realizaciji ovog projekta pomogle su talijanske tvrtke Wine & Industrial Packaging i Tipografia Crivellari 1918.
Golden Drum festival već desetljećima ima velik utjecaj na razvoj kreativne, marketinške i oglašivačke industrije na prostoru Europe. Ovaj festival kreativnosti slavi najbolje ideje, timove i pojedince koji su ostavili trag u industriji, odnosno, kako to sami navode, “one koji su uspjeli udahnuti dušu velikoj ideji”.
I ove je godine zabilježen rast broja prijava iz svih dijelova svijeta, a među najboljima pronašlo se srebrno “Vrijeme je za tvoje vrijeme” Studija Tumpić/Prenc.
Radi se o već nagrađivanom projektu koji naglašava važnost strpljenja. U današnje vrijeme kada živimo užurbanim tempom, ovim se projektom poziva da usporimo.
Naime, kao što proces stvaranja vina iziskuje mnogo truda, rada i vremena, tako i samo vino zahtijeva vrijeme kako bi u potpunosti sazrelo.
Upravo zato, kreativci iz Studija Tumpić/Prenc ovo su prvoklasno vino zaključali u kutiju, a od njezinog otvaranja kupca dijeli 28 pomno osmišljenih poruka o enologiji, povijesti obitelji Arman, procesu proizvodnje vina i karakteristikama vina. Poruke šalje aplikacija koja je dostupna putem QR koda s kutije, a zamišljene su tako da vinoljupca upoznaju s ljepotama i specifičnostima vinarstva, kako bi i sam “sazrio” do ključnog trenutka - otvaranja boce.
Na kraju ovog edukativnog putovanja, aplikacija šalje šifru kojom će vlasnik Terran Barriquea moći otvoriti svoju premium kutiju, a na boci će ga dočekati poruka „Vrijeme je za tvoje vrijeme“ jer, samo je vrijeme ključ.
Svoju su nagradu predstavnici Studija preuzeli na gala večeri u sklopu festivala koji se ove godine vratio svojim korijenima, odnosno slovenskom gradiću Portorožu.
No, osim same nagrade, Studio je tijekom svečane dodjele proglašen drugom najboljom agencijom regije. “Adriatic agencija godine” posebna je nagrada i dodjeljuje se na temelju sustava bodovanja Festivala za najuspješnije prijave iz zemalja jadranske regije.
“Veliko nam je zadovoljstvo primiti ovu nagradu za posebno nam dragi projekt. U njega smo zaista uložili mnogo truda, pa nas veseli vidjeti kada ga prepoznaje i struka”, govore iz Studija.
Kako bi projekt ugledao svjetlost dana, zaslužni su i brojni suradnici: Delta Reality za osmišljavanje aplikacije, Botonega za realizaciju kutije i Etikgraf za realizaciju etikete, kao i Abeceda komunikacije za organizaciju predstavljanja proizvoda.