Medijska pompa koja se u ponedjeljak digla zbog puštanja u eter novog singla Hladnog piva “Ezoterija”, kao prednajave novog albuma “Svijet glamoura” koji izlazi 14. travnja, potvrdila je da ovaj bend već odavno nadišao sve skučene okvire rock-scene i postao općeprihvaćena medijska pojava.
Punk za mase
Nakon preslušavanja cijelog albuma u studiju RSL pored Novog Mesta (neke pjesme su još u fazi miksanja), bilo bi glupo utvrditi da oni to zaslužuju jer bi ispalo da nam na medijskoj sceni vladaju kao neki oštri kriteriji, a zapravo je takva da bi “Pivo” zasluživalo svoj status i kada bi objavilo prazan disk kao što je to svojedobno učinio “Let 3”. Smislenije je reći da će bend nizom od dvanaest novih pjesama pokazati ponešto drukčije izdanje, ali sa svim karakteristikama dosadašnjeg rada koje će im u nas osigurati da ostanu u društvu privilegiranih, a u zemljama regije pomoći im u nakanama da se ondje pozicioniraju još jače. Punk, hardcore, metal na način širokih masa.
Mile Kekin već je najavio da je riječ o šarolikijem albumu od dosadašnjih. Što mu to znači? Premda je toga bilo i dosad, ovoga se puta više poigravaju stilovima i instrumentima. Pjesmu "Može, može” harmonika smješta negdje između Pariza i “Poguesa”, na prve taktove pjesme “Bilo koji broj” dok Kekin ne zapjeva pomislite da su vam podmetnuli “Bambi Molesterse” ili “Shadowse”, “Kirbaj i kotlovina” započinje kao trash post-disco, prije nego što moćno snimljeni HC i heavy metal zagrme pod parodijskim tekstom o seljačkim sijelima i Severini, a uz producenta Edija Cukerića moralo se kad tad posegnuti i za zvukom Istre.
Ekranizacija kataklizme
Tekstovi idu u rasponu od parodiranja svijeta celebrityja, estrade i glamoura (naslovna "Svijet glamoura” koja će nesumnjivo biti hit “na prvu”), do manjih ili većih oda individualizmu izrečenih na klasičan kekinovski način i uz prepoznatljivu izražajnost, zahvaljujući kojima nas njegove pjesme u masi drugih uvijek povuku i da čujemo poruku teksta.
Najavni singl “Ezoterija” upečatljiva je, zarazna i pomalo pompozna pjesma, a njezina će upečatljivost još više doći do izražaja kada u ponedjeljak bude pušten spot koji je snimljen prije japanske kataklizme, a dramatično djeluje kao njegova ekranizacija.
Bravo, glavni ste u - REGIJONU