Nešto više od godinu dana nakon koncerta s Nipplepeople u zagrebačkom MSU, Ida Prester vratila se pred zagrebačku publiku intimnim nastupima u KSET-u. Mnogo je simbolike u tom povratku jer radi se o klubu iz kojega je prije dvadesetak godina krenula na glazbeno putovanje koje je iznjedrilo niz hitova u različitim inkarnacijama, od nebrojenih postava Lollobrigide, preko žestoke Frau Casio i etno-tehno Maike, do nešto mekše solo karijere u kojoj se Ida napokon ne skriva iza pseudonima.
Nastup zakazan za prošli četvrtak ekspresno je rasprodan, pa je uveden i drugi, “popravljački” termin koji je održan prošle subote. I dok je prvi od dva koncerta prošao u znaku balona od sapunice, konfeta, šarenih svjetala i velikog tuluma dugogodišnjih fanova, onaj subotnji donio je nešto više neočekivanih faktora.
Samo nekoliko minuta prije početka u klubu su otkazala gotovo sva svjetla. To su uvjeti u kojima bi većina izvođača odustala od nastupa, ali Ida i članovi njezina novog benda odlučili su ipak izaći na pozornicu, i to pred nešto rezerviraniju i odrasliju subotnju publiku za koju je bilo jasno da će bolje reagirati na nove pjesme nego na stare Lollobrigidine queer poskočice poput “Pillow boy baby girl” ili “Moj dečko je gay”. Zarazna energija kojom je pjevačica usprkos tehničkim problemima iskoračila na pozornicu i odradila dvosatni koncert ipak je brzo razmekšala naoko blazirane Zagrepčane, među kojima su mnogi pjevali od prve do zadnje pjesme, a pogotovo na “Volim te” tijekom koje su se na oba zagrebačka koncerta Lollobrigidi na pozornici pridružili i fanovi. Posebna atmosfera u subotu se stvorila pri samom kraju koncerta, kada je Ida Prester zamolila okupljene da je osvijetle mobitelima i tako kompenziraju nedostatak rasvjete.
Dogodilo se to tijekom izvedbe pjesme “Dodir” koju je čitav klub pjevao uglas, dok je zvijezda večeri doslovno sjala u srebrnoj haljini osvijetljenoj desecima mobitelskih LED žaruljica, viseći nad njihovim glavama s jednog od masivnih klupskih zvučnika.
U ovim pandemijskim vremenima rijetki su koncerti s kojih se ljudi vraćaju s osjećajem proživljene kolektivne katarze, a dva zagrebačka koncerta Ide i Lollobrigide dala su nam upravo to: trenutak istinske slobode u kojem su brige otopljene u zaraznom plesnom ritmu i nepatvorenoj izvođačkoj energiji.
Ida Prester odnedavno ponovno živi u Zagrebu pa se samo možemo nadati da će ovakvih koncerata, dakako uz funkcionalna svjetla pozornice, biti i više.