“Angel Dream”

Izašlo je reizdanje jednog od najzanimljivijih albuma Toma Pettyja iz devedesetih

14.09.2021.
u 10:54

“Angel Dream” proširen je s četiri neobjavljene pjesme iz tog razdoblja – “105 Degrees”, “One of Life’s Little Mysteries”, “French Disconnection” i “Thirteen Days”

Već su četiri godine prošle od smrti Toma Pettyja, a prošlo je i 25 godina od njegova albuma filmske glazbe “She’s The One” objavljenog 1996. Radilo se o jednom od najzanimljivijih Pettyjevih albuma iz devedesetih, za razliku od prosječnog filma, koji je upravo doživio reizdanje “Angel Dream” (Warner/Dancing Bear) s dodatkom neobjavljenih pjesama i izmijenjene koncepcije.

Naime, Petty je s pratećim Heartbreakersima prije toga snimao ključni album “Wildflowers”, a kad je odbačena ideja o dvostrukom albumu, nekoliko pjesama s tih sessiona iskorišteno je za budući album filmske glazbe “She’s The One”. Na prošlogodišnjem reizdanju “Wildflowers and All The Rest” te pjesme vraćene su kamo “pripadaju”, pa je aktualni “Angel Dream” umjesto njima proširen s četiri neobjavljene pjesme iz tog razdoblja – gitaristička tutnjava “105 Degrees”, svingerska “One of Life’s Little Mysteries”, završni instrumental “French Disconnection” (zapravo instrumentalna verzija naslovne pjesme) i obrada “Thirteen Days” J.J. Calea).

Zajedno s četrdesetak sekundi produljenom verzijom “Supernatural Radio” sve pjesme dolaze u novim remiksevima Pettyjeva stalnog suradnika Ryana Ulyatea i u omotu koji album repozicionira kao izdanje Pettyja i Heartbreakersa, dok se filmska glazba spominje “sitnim slovima”. S poznatim kantautorskim rukopisom Pettyja, akustičnim minijaturama i korijenskom svirkom Heartbreakersa, u manje kićenom, “suhom” zvuku i primjerenijoj produkciji, za razliku od tipične produkcije devedesetih, “Angel Dream” prihvatljiv je revizionizam koji ističe intimniju stranu Pettyja.

Na novokoncipiranom “Angel Dream” zadržane su i obrade “Change The Locks” Lucinde Williams i Beckove “Asshole”, pa je bez nadređenog filmskog koncepta s 11 pjesama “Angel Dream” sada “pročišćeno” predstavljen kao klasičan rock-album Pettyja i Heartbreakersa. Zgodno je čuti Pettyjeve posvete kolegama, pa prije neobjavljena “Thirteen Days”, iako je Caleova pjesma, zvuči kao da je pjeva Bob Dylan, dok je Beckova “Asshole” naklon Beatlesima, a sve skupa dobrodošao je pogled na produktivno radno razdoblje Pettyja i Heartbreakersa sredinom devedesetih.     

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije