PO NAGRAĐERNOM ROMANU

Kako od depresivne priče napraviti blockbuster

15.05.2009.
u 13:19

Umjetnost pravljenja hollywoodskih tzv. trailera za filmove odavno je nadišla umjetnost pravljenja filmova. Reklama je najbitnija, i čak i najgore smeće od filma može se uspješno prodati zahvaljujući brižljivo selektivnom odabiru efektnih kadrova u reklami. Štoviše, depresivna i mračna postapokaliptična priča može se tako montirati da sliči na žustri akcijski blockbuster.

Upravo su to napravili s "Cestom", ekranizacijom užasno mračnog romana za koji je Cormac McCarthy dobio Pulitzerovu nagradu. Taj je roman na hrvatskom u prijevodu T. Jambrišak izdao Profil; oni koji su ga pročitali znaju koliko je težak. Što zbog umijeća redatelja Johna Hillcoata, a što zbog umijeća onoga koji ga je montirao, ovaj prvi trailer za film koji će na jesen stići u kina, tužna priča o ocu i sinu koji pokušavaju preživjeti u uništenom svijetu, izgleda sasvim živahno i zanimljivo. Film je vjerojatno dobar i vjerniji McCarthyjevoj viziji nego što u traileru izgleda, ali pravu istinu doznat ćemo tek u listopadu. Dotad, pogledajte ovo.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije