Već 24. sezona Kazališta Ulysses na Malom Brijunu otvorena je premijerom predstave "Prosjačka opera" Bertolta Brechta u režiji Lenke Udovički i u suradnji sa zagrebačkom Gavellom.
Društvenu korupciju i nemoralnost svih slojeva društva Brecht ovdje prokazuje kroz satiru i humor, a komad s glazbom premijerno izveden 1928. godine u Berlinu, iako star gotovo sto godina, i danas je vrlo aktualan. Osnova fabule gotovo je banalna ljubavna priča smještena u podzemlje viktorijanskog Londona. Ona uz to prati podvige Macheatha, vođe bande lopova i karizmatičnog kriminalca, i njegov odnos s Polly Peachum, kćeri kralja prosjaka te s čitavom plejadom likova koji predstavljaju sve aspekte korupcije i licemjerja.
Brecht oštrim perom komentira socijalne, političke i ekonomske probleme vlastite suvremenosti što daje razlog tada nadolazećem nacionalsocijalizmu da se potrudi udaljiti ga s pozornica i zabraniti ga, ali mu zato istovremeno osigurava poziciju neospornog klasika dramske literature. Ono što je tada vlastima "smetalo", a i danas djelo čini subverzivnim, upravo je odabir junaka s društvenoga dna jer tako daje glas onima koji su marginalizirani i zanemareni. To je jedan od razloga zašto u ovoj predstavi na sve te probleme ukazuju upravo žene – glumice, a u brijunskoj verziji to su: Bojana Gregorić Vejzović, Nika Ivančić, Anica Kontić, Ana Kvrgić, Lana Meniga, Barbara Nola, Mada Peršić, Tara Rosandić i Dijana Vidušin te jedini glumac Deni Sanković. Nove izvedbe na Malom Brijunu su 23., 24., 25., 26. i 27. srpnja.