Bila je to ljubav na prvi pogled. Ne samo da je makedonski pijanist svjetske slave Simon Trpčeski rasprodao pretplatnički koncert Zagrebačke filharmonije, nego je svojom tankoćutnom i virtuoznom interpretacijom Lisztovog Drugog koncerta u A-duru za klavir i orkestar izborio zasluženi burni pljesak. A pljesak je bio toliko dug da je izmamio dva izvrsno odabrana bisa.
Jedan Chopinov pun unutarnje emocije, a drugi, Skopsko oro Angela Nančevskog uz pomoć koncertne majstorice Sidonije Lebar i violončelista Jasena Chelfija pun neobuzdanog makedonskog ritma. Itekako zaslužan za posvemašnji euforični uspjeh filharmoničara bio je i ugledni austrijski dirigentski veteran Leopold Hager, koji je, ruku na srce, zbog eteričnog Trpčeskog mogao malo i obuzdati orkestralni tajfun.
Iskusni Hager se pokazao kao vrsni animator zagrebačkih svirača i u suiti iz baleta Pulcinella Igora Stravinskog, u kojoj se predstavio i kao čembalist u kratkom Pergolesijevom umetku, ali i u Talijanskoj simfoniji Felixa Mendelssohna.
opet nista o holokaustu