„Možda je ovo korak u smjeru prihvaćanja pravila tržišta. Zakoni
tržišta imaju svoje minuse, ali ako ih prihvatiš i dobro plivaš uz
njih, daju ti i veliku slobodu. A ako ih ne poštuješ ili ne znaš
plivati, postaješ underground bez ikakve moći da nešto mijenjaš, bez
moći da napraviš nešto korisno i nešto u čemu zaista uživaš. Jebeš
medij bez publike. Pojednostavljeno: ako imaš Paris
Hilton, imaš publiku. Ako imaš publiku, imaš oglašivače. Ako imaš
oglašivače, imaš novaca za "kvalitetu". Ako imaš novaca, imaš i moć da
objavljuješ komercijalno neisplativ sadržaj zbog kojeg si se zapravo i
krenuo baviti ovim poslom. Neće biti čitan kao Paris, ali ćeš u isto
vrijeme imati i pošteno zarađene pare i užitak da se pred spavanje
možeš bez srama pogledati u ogledalo. Suprotno mišljenju mnogih, ne -
mediji ne služe tome da obrazuju javnost. Tome služe udžbenici.", piše
Matija Babić, vlasnik Indexa na svom
blogu "Ja sam Matija Babić" u
kontekstu posta o „novinama koje su nekoć bile njegova biblija" (Feral)
zanimljivo zapažanje o današnjoj ulozi medija. (sbe)
NOVINARSTVO 2.0 Je li za novinski biznis nastupila točka preokreta?