Četvrti album Natali Dizdar “Zadnji dan ljeta” doista je objavljen na posljednji kalendarski dan nedavnog ljeta, godinu dana nakon naslovne pjesme, koja se prva pojavila kao singl, i dolazi kao dobar antidot brzom spuštanju temperature i sveprisutnom jesenskom ugođaju, katkad i turobnom.
Svega toga nema na “Zadnjem danu ljeta”, tipično eskapističnoj pop ploči na kojoj ljubavne teme i zavrzlame međusobnih odnosa izgledaju i zvuče bolje, ili lakše, čak i kad nešto ne štima. Fotografija na omotu kao da je nastavak naslovnice zadnjeg albuma Miley Cyrus – čak je i kupaći kostim sličan – a ljetni ugođaj kraj bazena prati i glazbu, za koju je ovaj put Natali Dizdar promijenila tim.
Producenti i koautori pjesama Roko Crnić i Hrvoje Klemenčić iz Porto Morta, kojima se povremeno u tekstovima pjesama pridružuje Natali Dizdar i još poneko za glazbu, napravili su modernu plesnu mješavinu koja produkcijski, aranžmanski i vokalima Dizdar iskače izvan bazena slične domaće produkcije. Devet pjesama, među kojima je i duet sa Z++, primjer je moderne plesne produkcije kojom se ne otkrivaju velike istine, ali profesionalnošću uključenih i s odličnom pjevačicom kakva je Natali Dizdar sve skupa zvuči daleko bolje od uobičajene domaće ponude. Miješajući lagani plesni ritam s ukrasima duhačke sekcije, jazzy-pop ugođaj dominira pjesmama itekako pogodnim za radijsku distribuciju formatiranih radija jer easy listening, ako je dobro napravljen, očito ima prođu na terenu, a pritom ne živcira nikoga, osim ako baš vi niste protivnik ovakve glazbe.
“Zadnji dan ljeta” objavljen je i na vinilu kao prva “ploča” Natali Dizdar, koja je dosadašnjim albumima pokazala da zna odabrati pravu ekipu suradnika, aktualnih u trenutku snimanja pojedinog albuma. No, ponovimo, bez obzira na to što nije autorski odgovorna za pjesme koje pjeva, upravo su njen glas i prepoznatljivost u medijima glavni mamac albuma, na kojem je producentsko-autorska ekipa odradila odličan posao s pjesmama usporedivim sa sličnom produkcijom u anglosaksonskom svijetu.