Dvadeset godina prošlo je od početka karijere Ivane Kindl, jedne od najuspješnijih mlađih domaćih pjevačica. U međuvremenu promijenilo se sve pa je i promocija u klubu SAX! početkom godine bila dug klubu koji je prije dvadeset godina punila na svojim večerima i usput žanr R’n’B-ja promovirala kao temelj svoje pjevačke karijere.
Njezin peti album “Put ka sebi” svojevrsna je rekapitulacija singlova objavljivanih posljednjih godina, što je postao logičan proces u domaćoj diskografiji. U produkciji Alena Križaja, koji je ujedno koautor i multiinstrumentalist u studiju, s miksom Filipa Vidovića i gostujućim glazbenicima poput Jurice Leikauffa, Berka Muratovića, Dominika Žagmeštera, Igora Grigorova i drugih, “Put ka sebi” visokoprofesionalno je realiziran pop-album “zvijezde koja pjeva”, i to čini superiorno.
Kindl je, naime, bila mentorica mnogima, od Gorana Navojca do Nikše Kušelja u showu “Zvijezde pjevaju”, a upravo je pjevanje njen tour de force u deset pjesama koje mješavinom pop-electronice i istaknutih melodija pokazuju sukladnost s američkom svjetskom pop-scenom srednje struje. Prije dvadeset godina Ivana Kindl krenula je iz sasvim drukčije situacije na domaćoj pop-sceni i s godinama opravdavala status izvrsne pjevačice.
Albumom “Put ka sebi” pokazuje da se danas sve promijenilo, pa i koncept albuma kao zbirke singlova. Ovi s “Puta ka sebi” većinom su bili uspješni na domaćim top-ljestvicama, a nije teško zaključiti zašto. Moderna produkcija, solidan materijal i ozbiljan vokalni učinak primjer su smislenog domaćeg R’n’B-ja, bjelačkog soula, glazbe kroz koju je Kindl odrastala pod svjetlima reflektora javnosti i stala na sigurno mjesto mlađih domaćih pjevačica koje su uspjele pomiriti sklonost plesnoj glazbi s jakim vokalnim učinkom, otprilike kao Kylie Minogue u svijetu. Bez dodatnih skandala, koji možda i ne bi nedostajali da se dostigne medijska prisutnost puno nezanimljivijih imena koja caruju domaćim medijskim prostorom.