“Oplakivanje”

Obožavatelji plaćaju i plaču nad mrtvim zvijezdama

jackson
arhiva
30.10.2009.
u 16:45

Već prvog dana prikazivanja u kinima, dokumentarac “To je to” o probama za londonske koncerte Michaela Jacksona prešao je zaradom i najoptimističnija predviđanja.

Već prvog dana prikazivanja u kinima, dokumentarac “To je to” o probama za londonske koncerte Michaela Jacksona prešao je zaradom i najoptimističnija predviđanja. U srijedu je u SAD-u zaradio 7,4 milijuna dolara, a izvan nje još i više - 12,7 milijuna (u 97 zemalja). Pribroji li se taj uspjeh podatku da je od smrti 25. lipnja Michael Jackson već zaradio stotinu milijuna dolara (prodano je više od pet milijuna albuma), mora se reći, koliko god bizarno zvučalo, da je Jackson ponovno zvijezda broj jedan.

Poznata je činjenica da smrt slavnih može biti izvrsna za biznis. Oduvijek je, naime, bilo tako - od Jamesa Deana, Marilyn Monroe, Jima Morrisona, Jimija Hendrixa, Elvisa Presleyja, Kurta Cobaina do Heatha Ledgera.

Isplative priče

Na žalost, ovakvih je primjera osobito puno u posljednje vrijeme, jer se u vrlo kratkom razdoblju zaredao niz smrti slavnih osoba iz svijeta show biznisa, uz već spomenutog Jacksona, Farrah Fawcett, Natasche Richardson, Bee Arthur, Johna Hughesa i, najnovije, Patricka Swayzea.

Sve te smrti privukle su veliki medijski interes i omogućile prodaju niza prigodnih proizvoda s likovima pokojnika. Premda je Jackson medijski, da tako kažemo, ukrao smrt Farah Fawcett, dokumentarac o njezinoj dugogodišnjoj bolesti “Farrah’s Story”, dok je još bila na smrtnoj postelji, vidjelo je devet milijuna Amerikanaca.

Repriziran je dan nakon smrti i tada je privukao novih 3,6 milijuna gledatelja. Knjiga “Time Of My Life”, koju je Swayze napisao sa svojom suprugom Lisom Niemi, bila je među trideset najprodavanijih na amazon.comu. Primjere je moguće redati do unedogled.

Vlastita smrtnost

Psihologinja Susan Davies, autorica knjige “Nakon što odem”, komentira:

- Kada umre slavna osoba, događaju se dvije stvari. Prva je da nas podsjeća na vlastitu smrtnost, na to da i naše vrijeme ističe i da ćemo i mi biti mrtvi jednog dana. No, puno nas puta smrt slavnih osoba podsjeti i na određena razdoblja naših života. Na primjer, na vrijeme kada ste plesali na pjesme Michaela Jacksona u osamdesetima. Kada on umre, također oplakujemo dijelove naših života. Žalimo za vremenima koja su nepovratno otišla i koja se neće vratiti.

No, pogledamo li top liste, možda se ipak vraćaju?

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije