Što je zajedničko najneuspješnijem neženji, lokalnom moćniku i glumcu na izdisaju? Pa zapravo, ne mnogo toga – osim što se, uz plejadu drugih osebujnih lica u ovom komadu, voze u ludoj vožnji na karnevalskom vrtuljku. Adaptaciju humoreski Antona Pavloviča Čehova u Satiričkom kazalištu Kerempuh izvodi klasa nagrađivane kazališne redateljice Dore Ruždjak Podolski. Glumačku igru kroz cijelu predstavu prate i plavokosi bas i bubanj dugajlija. Scene tako dosežu svoj urnebesno duhoviti potencijal. Čehov i studenti glume majstori su humora i pronalaze ga u svakodnevnim, jednostavnim situacijama. A njihovi problemi i naši su problemi. Interakcija među licima ubrzo će doći do ekstrema.
Izvebe su a rasporedu 8., 9. i 10. svibnja u 20 sati u Satiričkom kazalištu Kerempuh.
Na trenutke postaje zastrašujućim koliko je lako povući paralelu između društva koje Čehov kritizira i onoga u kojem danas živimo. Ova predstava ne štedi nikog. Mladi autorski tim razotkrit će pikantne društvene probleme i bizarnosti ljudske psihe, ismijavajući se s kazališnim svijetom u koji se spremaju kročiti i vlastitom pozicijom u njemu.
Medicina mi je žena, a književnost ljubavnica! – navodno je tvrdio sam Čehov. Autor tako svoje umjetničko stvaralaštvo dovodi u vezu s onim lascivnim, prevratničkim, subverzivnim.
Diplomska klasa Dore Ruždjak Podolski usredotočuje se širokom potezima na te ekscesne elemente, živa vrela Čehovljevih humoreski transponirajući prozu u scenski jezik i naslanjajući se pri tom u najboljoj mogućoj mjeri na improvizaciju i slobodni stvaralački impuls u glumačkoj igri. Ono ljudsko secira se s lakoćom, kroz humoristične interakcije, bez upadanja u u zamku dociranja. U takvoj se igri dotiču svi slojevi društva kao i prateće posljedice neukrotivosti ljudske psihe.
Izvođači, uz glazbenu pratnju koja oblikuje ritam i poentira komentarima, potenciraju nužnost razigranosti i slobode u stvaranju, baš kao da se vode onom dobrom starom – Igraj svakog Čehova kao da ti je posljednji! Tematski raznolike i trajno na rubu autoreferencijalnosti Čehovljeve humorske u ovakvoj glumačkoj rekonstrukciji dobivaju posve novi život. Premda izmještene u jedan gotovo karnevalski svijet u kojem se isprepliću sudbine umirućih glumaca, korumpiranih sudaca i uvrnutih liječničkih amatera one iznova potvrđuju vlastitu aktualnost u današnjem kontekstu.
Predstavu izvode studenti 2. godine diplomskog studija glume u klasi doc. art. Dore Ruždjak Podolski: Luka Knez, Toni Kukuljica, Ružica Maurus, Lena Medar, Nikolina Prkačin i Jakov Zovko.
Asistenti režije su Tea Čorluka i Patrik Sečen s prve godine diplomskog studija Kazališne režije i radiofonije, dramaturzi su Vid Lež i Filip Rutić s 3. godine preddiplomskog studija Dramaturgije, a producentica je Lucija Perić, s 2. godine preddiplomskog studija Produkcije. Za oblikovanje svjetla zaslužan je Igor Markić-Nikolac sa studija Produkcije, a kostimografiju rade Sara Bardić i Teodora Cerovac, sa studija Kostimografije TTF-a.
Fotografkinja je Sanja Merčep s 1. godine diplomskog studija Fotografije, a i dizajn plakata djelo je studentica Studija dizajna pri Arhitektonskom fakultetu, Marije Čop i Mile Skalić Acune.