Pod nazivom "Intimna sazrijevanja Françoisa Truffauta", retrospektiva započinje u srijedu, 1. rujna, nagrađivanom humornom romantičnom dramom "Američka noć" (1973.), polubiografskim "filmom unutar filma", u kojem se kao središnja tema djela profilira odnos stvarnosti i fikcije. Uoči projekcije uvodnu riječ o Truffautovom stvaralaštvu održat će filmolog Bruno Kragić.
U četvrtak, 2. rujna, slijede "Ukradeni poljupci" (1968.), oda strastvenoj i neobuzdanoj mladosti i ujedno treći nastavak Truffautova serijala s Antoineom Doinelom (Jean-Pierre Léaud) kao protagonistom, koji i u ovom filmu funkcionira kao svojevrsni Truffautov fikcijski alter-ego. Istoga dana na programu je gotovo amblematski Truffautov film, impresivna romantična drama "Jules i Jim" (1962.) sa Jeanne Moreau, Oskarom Wernerom i Henrijem Serreom.
Publika će dan kasnije, u petak 3. rujna, moći pogledati krimi-dramu "Pucajte na pijanista" (1960.) kojom je Truffaut želio dati svojevrsnu posvetu film noiru. Iste večeri slijedi distopijska drama "Fahrenheit 451" (1966.), adaptacija romana Rayja Bradburyja, jednog od najcjenjenijih pisaca znanstvene fantastike.
U subotu 4. rujna na programu je "400 udaraca" (1959.), Truffautov dugometražni prvijenac za koji je u Cannesu nagrađen za režiju, inicijalno djelo francuskog novog vala s mladim, buntovnim i nekonformističkim protagonistom. Istoga dana bit će prikazana i biografska povijesna drama "Priča o Adèle H." (1975.), adaptacija intimnih dnevnika Adèle Hugo, kćeri Victora Hugoa, koju tumači Isabelle Adjani.
U nedjelju, 5. rujna, u programu je romantična drama "Dvije Engleskinje i kontinent" (1971.), intrigantna i sugestivno režirana priča o romantičnom trokutu s glumačkim nastupima Jeana-Pierrea Léauda, Kike Markham i Stacey Tendeter, dojmljivu fotografiju Néstora Almendrosa te glazbu Georgesa Deleruea.
Retrospektiva u ponedjeljak, 6. rujna, donosi romantičnu dramu "Žena iz susjedstva" (1981.), u kojoj se Truffaut vratio jednostavnoj, intimnoj i "običnoj" priči o strastvenom ljubavnom odnosu, a slijedi je "Sirena s Mississippija" (1969.), adaptacija romana Cornella Woolricha u kojoj je redatelj odao počast svom uzoru Alfredu Hitchcocku. Elegantno režirano djelo snimljeno estetiziranom fotografijom i s efektnom glazbom nose nastupi Jeana-Paula Belmonda i Catherine Deneuve.
U utorak, 7. rujna, bit će prikazana humorna romantična drama "Zajednički stol i postelja" (1970.), četvrti redateljev film u serijalu o životu protagonista Antoinea Doinela. Istoga dana bit će i drama "Zelena soba" (1978.), sugestivno režiran film koji nose sjajne interpretacije glumačke postave predvođene samim Françoisom Truffautom.
Na rasporedu u srijedu, 8. rujna, je "Džeparac" (1976.), priča o životu djece u francuskoj provinciji sredinom 1970-ih. Humorna romantična drama "Ljubav u bijegu" (1979.) posljednje je poglavlje redateljeva serijala o Antoineu Doinelu, u kojem glavnu ulogu svojevrsnog redateljeva alter ega još jednom tumači Jean-Pierre Léaud.
Publika će u četvrtak 9. rujna, moći vidjeti nagrađivanu biografsku dramu "Divlji dječak" (1970.), temeljenu na stvarnom slučaju iz 18. stoljeća. Slijedi "Živahno nedjeljom!" (1983.), Truffautovo posljednje ostvarenje koje je zamislio kao svojevrsnu posvetu Alfredu Hitchcocku, svom autorskom uzoru.
U petak, 10. rujna, prikazuje se romantična drama "Nježna koža" (1964.), jedno od najistančanijih i općenito najkonzistentnijih Truffautovih filmova u kojem je najuspjeliju ulogu ostvarila Françoise Dorléac. Istoga dana je i nagrađivana drama "Posljednji metro" (1980.), jedno od najuspjelijih ostvarenja Truffautova opusa. Film je koncipirao upravo za sjajnu karakternu glumicu Catherine Deneuve, a partneri su joj Gérard Depardieu i Heinz Bennent.
Retrospektiva završava u petak, 11. rujna, kada je na rasporedu krimi-drama "Nevjesta je bila u crnini" (1968.) sa Jeanne Moreau u glavnoj ulozi, a kao zadnji film u programu bit će prikazana humorna romantična drama "Čovjek koji je volio žene" (1977.), za koju je Truffaut scenarij napisao tijekom stanki prilikom snimanja "Bliskih susreta treće vrste" (1977.) u kojima je bio angažiran kao glumac.
"Ukradeni poljupci" su drugi a ne treći nastavak jer se prvi film ne broji (kao nastavak). Shodno tomu, drugi nastavak kuma je Kum 3.