Iza ovogodišnjega petnaestoga ZagrebDoxa uspješna su dva festivalska dana. O atmosferi koja vlada i među posjetiteljima, ali i među organizacijskim timom govorio je za Večernji TV glavni krivac za postojanje ovoga za mnoge omiljenoga zagrebačkoga festivala, njegov osnivač i direktor Nenad Puhovski.
- Umora još uvijek nema. On obično nastupa negdje na pola puta, gdje je daleko početak, a još se ne nazire kraj. Dakle, srijeda ili četvrtak – rekao je Puhovski. Zaštitni znak festivala, koji ga od početaka prati, svakako je kvaliteta. Festival je učvrstio temelje koji su, govori Puhovski, postavljeni na njegovim počecima, a to su: želja da gledatelji imaju priliku pogledati dokumentarac u kinu, da imaju priliku pogledati dokumentarac koji je drugačiji od onih s TV-a te želja da Dox postane mjesto razmjene domaćih i stranih dokumentarnih uradaka. Jedan od simpatičnijih trenutaka ovogodišnjega festivala su i njegovi vizuali koji su, svatko će primijetiti, obučeni baš kao i osnivač festivala.
Pogledajte razgovor:
- Nitko mi ne vjeruje i znam da mi nitko nikada neće vjerovati, ali stvarno nemam ništa s tim – rekao je Puhovski dodavši kako je festival obučen u jeans isključivo kako bi pokazao svoju opuštenost kojom se, za razliku od svih drugih svjetskih festivala, može pohvaliti. Unatoč opuštenosti i dobroj vibri koja vlada festivalom, ipak postoje i slučajevi ljutitih posjetitelja, i to zato što im je, zbog bogatoga programa, nemoguće pogledati sve željene projekcije.
- Mi zapravo volimo ljutite gledatelje jer time stvaramo publiku koja samostalno odlučuje i bira – rekao je Puhovski dodavši kako na ovogodišnjem programu prevladavaju filmovi koji se bave posljedicama migrantskih kriza. Osim toga, svake godine na Doxu se mogu naći i novi programi, a to su: Ljubav i moda, Slow Dox i Poznati o poznatima.
Zašto se na Doxu dodjeljuju nagrade starijim, a ne samo mlađim redateljima te što glavni selektor savjetuje da se treba pogledati na ovogodišnjem ZagrebDoxu koji traje do 3. ožujka, pogledajte u video intervjuu.
Levičarske orgije.