Kupovina putem interneta već je godinama svakodnevna praksa mnogih, ali najveću popularnost dosegnula je prošle godine, pojavom pandemije. Kako se povećao broj onih koji tako kupuju, povećao se i broj prijava i žalbi da im je netko ukrao novac, da im paket nikada nije stigao i slično. Da ne biste došli u takvu situaciju, uvijek budite oprezni oko nekoliko stvari.
Prvo provjerite stranicu s koje naručujete, potražite recenzije i mišljenja drugih ljudi - ako vidite da se mnogi žale na isporuku ili plaćanje, odustanite i potražite neku drugu stranicu.
Ako je, pak, stranica novija ili jednostavno manje popularna, pa ne možete pronaći puno recenzija, provjerite lijevo od domene na pretraživaču imate li oznaku lokota - u pitanju je SSL certifikat koji se dodjeljuje stranicama koje zadovoljavaju određene mjere sigurnosti.
Popuštaju se mjere: Kafići rade do ponoći, ukida se zabrana treniranja u zatvorenom...
Jedna stvar koju ne biste trebali raditi je otkrivanje previše svojih podataka. Kako bi vam trgovci naplatili uslugu ili proizvode sve što trebaju je vaše ime i prezime, adresa i broj kartice. Ne morate otkrivati svoj OIB ili datum rođenja. Imajte na umu i da je uvijek sigurnije koristiti aplikacije od web stranice.
Za kraj, kada dođete do koraka u kojem trebate platiti, provjerite ima li trgovina sigurnosne certifikate kartičnih kuća – vidjet ćete njihove logotipe na koje možete kliknuti. Ako izgledaju neobično ili na njih ne možete kliknuti, postoji velika vjerojatnost da su oni lažni, prenosi pcmag.com.
Naručila je bodi s popularne stranice i dočekalo ju je prljavo iznenađenje: