Kruh za 0,99 kuna, keksi jafa za 2,99 kuna, kilogram piletine za 17,99 kuna, pola kilograma tjestenine za četiri kune... Nakon uskrsnih akcija, trgovački lanci nastavili su i s redovitima.
Važno je privući kupce
Bogatiji blagdanski ručak i stajao je više, trošilo se koliko se imalo, a trgovci su se pobrinuli kako bi se i nastavilo trošiti. Kako napominju, primarno im je privući kupce i ponuditi što više za što manju cijenu, a to podrazumijeva cijene niže i do 40 posto!
– Uskrs je iza nas i primarna nam je zadaća privući kupce atraktivnim ponudama. Činjenica je da u vrijeme krize kada se smanjuje i kupovna moć građana treba aktivno sudjelovati u kreiranju ponuda i cijena koje će biti prihvatljivije. Sniženja do 40 posto nisu neuobičajena u našem lancu supermarketa, a znaju biti i viša, odnosno i do 50 posto – kažu iz Bille.
Na akcijskim ponudama najčešće se mogu naći osnovni prehrambeni proizvodi bez kojih se ne može poput kruha, mesa, voća i povrća, mlijeka, sira, ali i slatkiša. kada kupac gleda nevjerojatno niske cijene, zapita se i koliko to mora stajati jedan trgovački lanac? Gdje pronalaze mjesta za tako niske cijene i koliko nisko one doista još mogu ići? Iz Lidla kažu kako su od početka godine u čak šest navrata snizili cijene osnovnih namirnica, a time žele pokazati svoju socijalnu svijest u doba krize.
Zalihe se ne gomilaju
– Prostor za takve akcije odnosno trajno snižavanje cijena naših proizvoda nalazimo u velikim količinama koje nabavljamo u Republici Hrvatskoj i preko naše internacionalne nabave koja nabavlja proizvode za više od 20 europskih zemalja te se na osnovu takve nabave ostvaruju i povoljniji uvjeti nabave koje Lidl prenosi dalje na sve svoje kupce – objašnjavaju iz Lidla.
Iz Mercatora napominju kako su dio dobiti uložili u svoje kupce.
– Potrošači sada više pozornosti pridaju praćenju cijena, stoga smo intenzivirali promotivne akcije kako bismo i novim kupcima istaknuli da je košarica u Mercatoru povoljna. Sniženja odnosno promotivne akcije najčešće se koordiniraju zajedno s našim poslovnim partnerima; proizvođačima i dobavljačima pojedinih artikala – kažu iz Mercatora.
Trgovački lanci jasno su dali do znanja kako do ovakvih pojeftinjenja ne dolazi zbog velikih zaliha i gomilanja robe, a najavili su i nastavak promotivnih akcija i niskih cijena.
Osjetna poslijeuskrsna sniženja, međutim, ne znače da je uskrsna potrošnja podbacila.
– Nemamo još podatke za sve segmente, ali za prehranu je uskrsna potrošnja prošla prema očekivanjima jer svi su trgovci svoje parametre podešavali u okviru smanjene potrošnje – kaže Josip Zaher, predsjednik Udruge trgovina u Hrvatskoj udruzi poslodavaca. Riječ je o trendu koji su trgovci počeli otprilike prije godinu dana, bolje reći, na koji ih je prisililo smanjenje kupovne moći i tržišna utakmica. Ekonomski analitičar dr. Danijel Nestić smatra, pak, da nema nekog posebnog trenda sniženja cijena prehrambenih proizvoda, već da je riječ o pojedinim računicama svakog lanca. On podsjeća da je pad maloprodaje najmanji kad je o špeceraju riječ. Oštri se zdrava tržišna utakmica, napominje Nestić. J. Zaher ipak ističe da postoji i loša strana priče.
– Na sceni je problematičan trend deflacije cijena koji u konačnici nosi niz neželjenih posljedica kao što su slabije punjenje državnog proračuna, pad proizvodnje itd. – kaže Zaher.
Cijene u trgovačkim lancima niže i do 40 posto!
Nakon uskrsnih akcija trgovački lanci nastavili su i s redovitima....Kruh za 0,99 kuna, keksi jafa za 2,99 kuna...
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.