SAD Idoli djece se ugojili za kampanju o zdravlju

Debelom Barbie protiv fast fooda

19.02.2009.
u 22:11

Lijepa i vitka Barbie udebljala se 30 kilograma i s pravom zaslužila nadimak Barbie XXL. Najpoznatija lutka na svijetu, koja je nedavno proslavila 50. rođendan pokazavši da unatoč zrelim godinama i dalje izgleda savršeno, preko noći se pretvorila u gojaznu i neuglednu kreaturu.

Cilj transformacije iz ljepotice u debeljucu dio je nove kampanje američke organizacije Active Life Movement, koja pod geslom “drži debljinu podalje od svoga djeteta” želi senzibilizirati roditelje na problem sve većeg broja pretile djece i adolescenta, kojih je, prema statistikama, u SAD-u oko 9 milijuna.

U organizaciji se nadaju da će se djevojčice, a i njihovi roditelji, zabrinuti i učiniti nešto za zdravlje svojih mezimica kad, umjesto nekad seksepilne nasmiješene “majke svih lutaka” koja drži do sebe, ugledaju lijenu pretilu plavušu odjevenu u pretijesni ružičasti topić i capri traperice koje otkrivaju nabrekle listove i gležnjeve kako tupa izraza lica zavaljena leži na krevetu, okružena gomilom prazne ambalaže nezdrave hrane.

No, Active Life se pobrinuo da na problem pretilosti i posljedice za zdravlje upozori i roditelje muške djece, te je za dečkiće odabrao lik Supermana, koji se od naočita letećeg heroja pretvorio u truta s podbratkom i trbušinom. Umjesto da u zavidnoj formi leti i spašava ljude u nevolji, Superman, zavaljen u fotelju pred TV-om, jede kalorični sladoled, navodno od čokolade.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije