Ulaganje u promociju, akcije i besplatna dostava, i u krizi, u trenucima kad se najavljuje daljnji pad maloprodaje od tri posto, internetskim se trgovinama Konzuma i Mercatora isplatilo. U prvim mjesecima ove godine obje te trgovine (jedine dvije “špeceraja” u nas) bilježe porast prodaje od 10 posto. I u Mercatoru i u Konzumu ne skrivaju da bilježe porast broja kupaca.
– Iznimno smo zadovoljni poslovanjem Konzumove internetske prodavaonice. Smatramo da se radi o važnoj dodatnoj usluzi za sve naše kupce u koju ćemo i u 2010. godini dodatno ulagati. Konzumova internetska prodavaonica bilježi kontinuiran rast prodaje i povećanje broja korisnika – kažu u Konzumu, koji ima više od 20 tisuća redovitih internetskih kupaca.
I Mercatorova internetska prodavaonica ostvaruje rezultate bolje od očekivanih.
– Recesija je utjecala na promjenu potrošačkih navika i pad potrošnje u maloprodaji općenito. Zbog smanjene kupovne moći više se biraju artikli trgovačke marke ili proizvodi iz akcijske ponude. Nastojimo pravodobno odgovoriti na potrebe svih svojih kupaca, pa je logično da, sukladno tom pristupu, osiguravamo akcijske ponude i u svojoj internetskoj trgovini. Ujedno, treba naglasiti kako Mercatorova internetska trgovina bilježi konstantan rast broja kupaca, koji u prosjeku iznosi od 10 do 15 posto – konkretni su u Mercatoru.
Razlike u cijenama na internetu i u trgovačkim lancima postoje (u Konzumu), ali mnogima su isplativije od čekanja u redovima i nošenja vrećica. Uostalom, za kupovinu veću od 500 kuna dostava je besplatna. Internetska prodaja raste jer, osim što štedi vrijeme, isključuje tzv. neplanirane troškove.