Kad se neka knjiga u samo nekoliko mjeseci proda u gotovo 20 milijuna primjeraka, ne čudi kad se na modnoj sceni pojave kampanje ili linije odjeće inspirirane scenarijem iz knjiga. Riječ je upravo o erotskoj knjizi E. L. James "50 nijansi sive" o sado-mazo odnosu između mlade Anastasije Steele i njezina starijega "gospodara" Christiana Greya.
Luksuzni modni brend Marc New York, koji je 1984. osnovao Andrew Marc, nadahnuo se za svoju prvu kampanju upravom tim erotskim "ljubićem" u kojem su glavne uloge odigrali bivši igrač ragbija Thomas Evans i Miss Universe 2007. godine Dayana Mendoza. A fotografska palica pripala je kreativnom direktoru ovog američkog brenda Chrisu Gburu.
Ako se pitate zašto se brend odlučio na manje poznate zvijezde, taj je marketinški potez bio namjeran. U prvom planu ponajviše su htjeli aludirati upravo na scenarij iz "50 nijansi sive". No jedina zamjerka ove kampanje jest pogrešan odraz Dayanine noge u zrcalu. Bez obzira na to bila ova knjiga, koja će se na našem tržištu pojaviti na jesen, "trash" ili ne, nesumnjivo će, barem u Americi, utjecati na modne brendove.
Erotski ljubić '50 nijansi sive' već je inspiracija u modnim krugovima
Prodan u gotovo 20 milijuna primjeraka u samo nekoliko mjeseci, ovaj sado-mazo ljubavni roman inspirirao je luksuzni brend Marc New York za njihovu prvu kampanju
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.