Ako je od obilja revija koje smo vidjeli na startu Dreft Fashion Weeka Zagreb najbolja ona Stefanela (tj. talijanske konfekcije koja definitivno ne pripada prvoj ligi modne ponude naših susjeda), jasno je da cijela smotra ima velikih problema. Naravno, ono što treba izdvojiti iz te ocjene jesu mini revije na samom početku – revije studenata Tekstilno-tehnološkog fakulteta, koje su nagrađene na nedavno održanom Modnom ormaru.
Mogli bismo sada raspravljati o namjeri organizatora da podrži mlade snage na kojima počiva budućnost hrvatske mode ili potegnuti argument velikih brojeva, koje tako voli Fashion Week, ali ostaje činjenica da su produkcijski uvjeti uvelike nadmašili modu. Odlična, minimalistički riješena pista, dobra rasvjeta, pun Boćarski dom, jer ljubitelja mode kod nas je toliko da se uvijek stoji na modnim revijama. Na žalost, svi mi gledali smo što smiješna, što tragična modna rješenja. Samo se tragikomičnom može nazvati kolekcija Tatjane Grgurine Vučetić čije haljine manekenke moraju držati s obje ruka kako se ne bi razišle na sve strane, a opći je dojam povratak u dvadesete ili možda osamdesete, što ne priželjkujete ni u najtežim noćnim morama. S druge strane, gošća iz Mađarske Daria Kostenko na pistu je poslala kolekciju mišljenu kao ironijski odmak od Alise u zemji čudesa, a u svijetu kockarnica. Vjerujte, to je odjeća koju sasvim sigurno nigdje nećete vidjeti sljedećeg ljeta (zagrebački Fashion Week se diči sezonom unaprijed), čak ni na rivijeri Balatona.
Teško je reći hoće li ostale revije popraviti dojmove. Na nesreću, već znamo da ćemo opet vidjeti dojmljive dijelove Modnog ormara, što dodatno svjedoči da Fashion Weeku treba opća revizija dobrih namjera.
A to što na kraju studenog gledamo modu za ljeto 2010. – jer tako nema kopiranja svijeta – i više je nego komično. Svjetske revije na tu temu vidjeli smo u rujnu i listopadu i zato bi nam ovaj put bilo drago da je bilo kopiranja. Lakše bi se podnijela hr. moda. Ako je od obilja revija koje smo vidjeli na startu Dreft Fashion Weeka Zagreb najbolja ona Stefanela (tj. talijanske konfekcije koja definitivno ne pripada prvoj ligi modne ponude naših susjeda), jasno je da cijela smotra ima velikih problema. Naravno, ono što treba izdvojiti iz te ocjene jesu mini revije na samom početku – revije studenata Tekstilno-tehnološkog fakulteta, koje su nagrađene na nedavno održanom Modnom ormaru.
Mogli bismo sada raspravljati o namjeri organizatora da podrži mlade snage na kojima počiva budućnost hrvatske mode ili potegnuti argument velikih brojeva, koje tako voli Fashion Week, ali ostaje činjenica da su produkcijski uvjeti uvelike nadmašili modu. Odlična, minimalistički riješena pista, dobra rasvjeta, pun Boćarski dom, jer ljubitelja mode kod nas je toliko da se uvijek stoji na modnim revijama. Na žalost, svi mi gledali smo što smiješna, što tragična modna rješenja. Samo se tragikomičnom može nazvati kolekcija Tatjane Grgurine Vučetić čije haljine manekenke moraju držati s obje ruka kako se ne bi razišle na sve strane, a opći je dojam povratak u dvadesete ili možda osamdesete, što ne priželjkujete ni u najtežim noćnim morama. S druge strane, gošća iz Mađarske Daria Kostenko na pistu je poslala kolekciju mišljenu kao ironijski odmak od Alise u zemji čudesa, a u svijetu kockarnica. Vjerujte, to je odjeća koju sasvim sigurno nigdje nećete vidjeti sljedećeg ljeta (zagrebački Fashion Week se diči sezonom unaprijed), čak ni na rivijeri Balatona.
Teško je reći hoće li ostale revije popraviti dojmove. Na nesreću, već znamo da ćemo opet vidjeti dojmljive dijelove Modnog ormara, što dodatno svjedoči da Fashion Weeku treba opća revizija dobrih namjera.
A to što na kraju studenog gledamo modu za ljeto 2010. – jer tako nema kopiranja svijeta – i više je nego komično. Svjetske revije na tu temu vidjeli smo u rujnu i listopadu i zato bi nam ovaj put bilo drago da je bilo kopiranja. Lakše bi se podnijela hr. moda.
Tenisač Ivo Karlović bio je najveće (i najviše) iznenađenje prvog reda, prvog dana Fashion Weeka Zagreb, jer do sada ga na revijama zaista nismo viđali. Poznati su, vjerojatno zbog radnog petka, apsolutno podbacili, pa su došli tek rijetki. Među ostalima: Uršula Tolj, Josipa Pavičić sa sinom, Lupino, Vanja Mamić, Mia Begović i Nikol Bulat.
naravno da je najvaznije tko je dosao... i da slava hrvatskom modnom dizajnu na neinovativnosti, kopiranju, losem krojenju, jos gorem sivanju i nadase na egu.