PROMO

Fortenova grupa i njene kompanije Agrolaguna, Jamnica i Konzum i ove su godine glavni sponzori Trke na prstenac u Barbanu

Trka na prstenac
Foto: Promo
1/3
16.08.2023.
u 07:00

Trka na prstenac, Konzum i Jamnica ponosni na svoju povijest, tradiciju i domaće

Fortenova grupa je zajedno sa svojim kompanijama Agrolagunom, Jamnicom i Konzumom, već četvrtu godinu zaredom generalni sponzor tradicionalne Trke na prstenac koja se održava u Barbanu, svakog pretposljednjeg vikenda u kolovozu.

Tradicija trke duga je 327 godina te datira iz davne 1696. godine. Trka je obnovljena 1976., a kao dio bogatog kulturnog nasljeđa Istre i Hrvatske. 2016. godine Trka na prstenac uvrštena je u nematerijalnu kulturnu baštinu Republike Hrvatske. Posebnost ovogodišnje trke, je da se Ministarstvo kulture i medija Republike Hrvatske uključilo kao sponzor 48. Trke na prstenac, kako bi se obilježilo 20 godina donošenja UNESCO – ove Konvencije o zaštiti nematerijalne kulturne baštine (2003.) na čijem se popisu nalazi i ovo događanje.

Fortenova grupa i njene kompanije prepoznale su ovaj kulturni i turistički značaj Trke na prstenac koju njeguje Barban kao i njen potencijal u razvoju modernog destinacijskog turizma.

Foto: Promo

Tako će, Jamnica i Jana, kao sponzori i službene vode Trke na prstenac, biti idealno osvježenje za sve natjecatelje i brojne posjetitelje ovog događaja. Jamnica je jedan od najpoznatijih i najstarijih domaćih brendova, koja ove godine slavi čak 195 godina tradicije. Ujedno sa sloganom Izvorno naša, podsjeća da je uz bogatu povijest i tradiciju ovaj brand ponosan i na svoje domaće podrijetlo. Sve su to za Jamnicu bile poveznice i razlozi za sponzorstvo i podršku izvorno našem događaju – kakav je baš i Trka na prstenac.

Konzum je također jedan od sponzora utrke kao brend s dugogodišnjom tradicijom, koji je prošle godine proslavio jubilarni 65.-ti rođendan. Konzumova maloprodajna mreža prisutna je u svim dijelovima Istre te je omiljeno mjesto kupnje kako Istrijana tako i njihovih gostiju i turista. Konzum tako na području Istre ima ukupno 56 prodavaonica i više od 600 zaposlenika koji svakodnevno omogućuju kvalitetnu uslugu, ponudu i najbolju vrijednost za novac za sve Konzumove kupce. U proteklih nekoliko godina otvoren je čitav niz prodavaonica u manjim sredinama, a pulski Super Konzum najveći je Konzum u Istri – na prodajnoj površini od 3.200 četvornih metara u ponudi je više od 20 tisuća artikala. Fokus ponude Konzumovih prodavaonica temelji se na svježim i domaćim proizvodima, kao i autohtonim lokalnim proizvodima, kakvi su primjerice vrhunska vina Festigia i Vina Laguna, Ol Istria maslinova ulja i istarski sirevi Špin, kao i brojni OPG proizvođači s područja Istre, ali i cijele Hrvatske.

Foto: Promo

Trka na prstenac je manifestacija koja objedinjuje jahačke vještine i sportski duh, jer natjecatelji, barbanski vitezovi, kroz tri trke, u manje od 12 sekundi svladavaju stazu dugu 150 m i kopljem gađaju prstenac koji visi pričvršćen na konopu. Prstenac se sastoji od kruga s pet polja. Vrednuje se pogodak u svako polje, a najviše bodova nosi pogodak u sredinu. Natjecatelj s najviše osvojenih bodova postaje slavodobitnik Trke. Višednevna manifestacija, sastoji se od brojnih događanja i bogatog zabavnog programa te započinje u petak, 18. kolovoza i završava u nedjelju, 20.kolovoza, nakon centralnog događanja - 48. Trke na prstenac. Detaljnije info o programu potražite na: www.trkanaprstenac.hr.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije