Uspješna kampanja

Hrabri telefon uveo nove linije i uslugu za roditelje

sandra tolić (1)
Petar Glebov/PIXSELL
12.04.2013.
u 12:55

Na ovaj način želimo roditeljima dati još više na važnosti i poručiti im kako Hrabri telefon zaista postoji i za njih - kaže Hana Hrpka, predsjednica Hrabrog telefona.

Hrabri telefon otvara dvije linije za djecu, te uvodi i novu uslugu - savjetodavnu liniju za roditelje. Rezultat je to kampanje "Svaki propušteni poziv j epropuštena prilika", u kojoj je od 21. studenog 2012. do 31. ožujka 2013. godine sakupljeno oko 308 tisuća kuna slanjem sms-a i on-line donacijama. U kampanju se krenulo jer su se stručnjaci na jedinoj besplatnoj Savjetodavnoj linija za djecu koja djeluje u Hrvatskoj, mogli odgovoriti na samo jedan od poziva djece i roditelja.

- Nova usluga će liniju za djecu učiniti još dostupnijom, ali i širom otvoriti naša vrata roditeljima! Od početka rada Hrabrog telefona, roditelji čine značajan udio u broju nazivatelja i klijenata na svim savjetodavnim uslugama. Mnogi od njih nisu bili sigurni jesu li savjet potražili na pravom mjestu. Na ovaj način želimo roditeljima dati još više na važnosti i poručiti im: Hrabri telefon zaista postoji i za vas, sva pitanja vezana uz odgoj djece slobodno možete podijeliti s našim stručnjacima na 0800 0800 – pozvala je roditelje Hana Hrpka, predsjednica Hrabrog telefona.

Za djecu će biti otvorene dvije istovremene linije s harmoniziranim europskim brojem 116 111. Linije će biti otvorene za sve pozive iz fiksnih i mobilnih mreža, osim za korisnike mreže TELE2 koji će u najkraćem roku uspostaviti uvjete za dostupnost ovog broja i svojim korisnicima. Europski harmonizirani broj 116 111 je broj za dječje savjetodavne linije u Europi, nastao zalaganjem članova Child Helpline International koji su željeli jedinstveni, kratki, lako pamtljiv besplatan broj za dječje linije u Europi. Namjera je također bila da se istim brojem osigura ista usluga: stručna, besplatna savjetodavna pomoć djeci.

- Drago mi je da se Hrvatska pridružila većini europskih zemalja koje su omogućile djeci jedinstvenu uslugu dječje savjetodavne linije. Već dugo vremena surađujem sa svjetskim stručnjacima u zaštiti djece i mogu reći da Hrabri telefon zaista može poslužiti kao primjer dobre prakse. Uz europske standarde koje smo do sada promicali, drago mi je i da smo uveli novu uslugu, savjetodavnu liniju za roditelje. Jedan od najčešćih upita od strane roditelja je upravo otvaranje linije za roditelje. I podaci o nazivateljima i korisnicima elektroničkog savjetovanja Hrabrog telefona potvrđuju tu potrebu. Hvala svima, posebno građanima, koji su prepoznali cilj ove kampanje i podržali naše napore. Posebno smo zahvalni medijima, koji dugi niz godina podržavate Hrabri telefon i koji ste nas pratili i kroz ovu kampanju te time omogućili da se pošalje poruka o važnosti odgovora na svaki dječji poziv - istaknula je osnivačica Hrabrog telefona, prof.dr.sc. Gordana Buljan Flander.

>>Batine, prijetnje i zlostavljanja su dječja stvarnost

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?