LUDILO

Hrvatima auto veći mamac od 500.000 kuna

12.01.2002.
u 00:00

* Čak 300.000 omotnica pristiglo je tijekom nagradne igre za Kraševe čokolade * HRT automobilom kao mamcem uštedio 600.000 kuna* Čak 4000 kupaca mirisa Naomi Campbell natječe se za "renault twingo"

Prokušani recept za bolju prodaju i plasman na tržištu raznih proizvoda i usluga osim sniženja, sudeći prema brojnim reklamama i jumbo plakatima, očito je nagradna igra, a glavna premija - auto. Naime, prema iskustvima mnogih tvrtki, ni 500.000 kuna ne privlači kupce koliko automobil. Stoga je danas za odlazak u trgovinu, parfumeriju, banku i osiguravajuće društvo obvezna oprema kemijska olovka, koja je osnovni alat za ispunjavanje kupona koji će nekom sretniku donijeti novi automobil.

Najskuplji i najugledniji automobil, "mercedes" A klase vrijedan više od 150.000 kuna, u nagradnoj igri lani je otišao u ruke najsretnijeg ljubitelja Kraševe čokolade Dorina. Čak 300.000 omotnica pristiglo je tijekom nagradne igre za koju je bilo potrebno poslati omotnice od 500 grama čokolade. Kraš čak dvaput godišnje ima nagradne igre u kojima je automobil glavna nagrada, jer prodaja čokolada u to vrijeme vrtoglavo raste.

- Pomalo me šokiralo to što je znatno više omotnica poslano kada je glavna nagrada bio automobil, a mnogo su manje zainteresirani bili za 500.000 kuna. Za nekoliko dana ponovno krećemo u novu nagradnu igru u kojoj će se podijeliti čak 2002 nagrade, a glavni zgoditak ponovno je "mercedes" i to najnovija A linija - poručio je direktor Marketinga Kraša Krešimir Klaić.

Sretni dobitnik "fiata punta", koji vrijedi više od 8000 eura, nije se trebao baciti u preveliki trošak jer je za sudjelovanje u Dioninoj nagradnoj igri bilo dovoljno kupiti always uloške koji koštaju samo nešto više od 12 kuna ili pak Jar za koji treba izdvojiti samo 6 kuna. Kupnjom još nekoliko proizvoda kupci su imali pravo sudjelovati u izvlačenju, ali ulošci i sredstvo za čišćenje svakako su najjeftiniji put do automobila. No, u Dioni kažu da je nagradna igra isplativa jer je prodaja tih proizvoda toliko porasla da se automobil višestruko isplatio.

Varijanti u nagradanim igrama ima mnogo, što dokazuje primjer Hypo leasing Kroatien koji nudi pomalo neobičan ali i privremen glavni zgoditak. Naime, Volkswagenovu bubu sretni dobitnik dobit će na korištenje na samo godinu dana, ali će mu tih godinu dana Hypo plaćati benzin. Nakon toga privremeni dobitnik bube automobil će moći otkupiti po nešto jeftinijoj cijeni od uobičajene. Nagradna igra završava 6. veljače, a sudjeluju svi koji ispune kupon u jednoj od poslovnica Hypa.

HRT-u se lukavo poslužio automobilom kao mamcem pomoću kojeg su uštedjeti čak 600.000 kuna. - U utrci za "opel corsu" mogli su sudjelovati svi koji su se odlučili pretplatu plaćati putem trajnog naloga, što je HRT-u za samo dva automobila donijelo čak 150.000 novih pretplatnika koji pretplatu plaćaju putem trajnoga naloga - istaknuo je glasnogovornik HRT-a Krešimir Macan.

Mnogi trgovački centri i megamarketi, poput Konzuma i Mercatonea, u borbi za kupce čak nekoliko puta godišnje organiziraju nagradne igre u kojima se podijeli čak nekoliko automobila. U Mercatoneu je od početka nagradne igre prvih 250.000 kupaca, bez obzira na vrijednost računa, dobilo kupon na kojem je trebalo ostrugati oznaku za bubanj, što je bio jedini kriterij za pravo sudjelovanja u nagradnoj igri u kojoj su se podijelila čak tri automobila, "opel corsa" i dva "citroena saxo".

Osiguravajuća tvrtka Grawe lani je počela osiguravati automobile pa je osiguranike privukla "peugeotom 206", koji su mogli osvojiti samo oni koji su u toj tvrtki osigurali svoj automobil. Pomoću "peugeota" lani je sklopljeno čak 28.000 ugovora osiguranja automobila.

Posljednja senzacija svakako je automobil "renault twingo" vrijedan 7500 eura, koji se mogao dobiti za kupnju jednog od mirisa Naomi Campbell. - Prvi put dosad u Hrvatskoj je za kupnju mirisa organizirana tako velika i vrijedna nagrada, a prodaja tog mirisa koji košta oko 180 kuna tijekom nagradne igre zadovoljavajuće je porasla pa je za nagradnu igru pristiglo čak 4000 omotnica - rekla je Marija Lizak, voditeljica marketinga u Orvas plusu, uvozniku i distributeru tog mirisa.

Romana Vukadin

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije