Amadeus jeans jedini je hrvatski brend koji je već drugu godinu pozvan na sudjelovanje na berlinskom fashion showu Panorama, vodećem sajmu u Europi za street fashion brendove.
Amadeusova je ekipa ondje izložila novu kolekciju jeansa koju osim sjajnog dizajna odlikuje i pristupačna cijena, a imaju i jasnu viziju kako napredovati na tržištu te viziju kako pristupiti mlađim generacijama.
U kontekstu situacije u kojoj se nalaze hrvatske tekstilne tvrtke, čini se da Amadeus ima jako puno uspjeha. Na Panorami svoje kolekcije predstavljaju priznata imena modnog svijeta, a ulaznica za sajam dobije se tek nakon stroge selekcije. Pri tome se ocjenjuju u prvom redu kolekcija brenda, poslovanje tvrtke, marketing, vizuali...
Berlin je postao europska modna meka. U nekoliko navrata u razgovorima s partnerima iz Njemačke, Francuske, Italije i Švicarske čula sam rečenicu: “Nemam potrebe više ići na New York Fashion Week, sada imamo Berlin”.
I zaista je tako, kaže nam Renata Gojak, voditeljica Amadeusova odjela veleprodaje i izvoza.
Na Panorami se okupe svjetski brendovi, jaki kupci, modne agencije, distributeri, predstavnici velikih robnih lanaca...
Renata Gojak dodaje da je Amadeus tamo stigao s potporom dvije velike njemačke modne agencije koje ih zastupaju na njemačkom i austrijskom tržištu, a plan im je u dvije godine otvoriti dvije tisuće prodajnih mjesta u te dvije države.
Planovi za 2015. obuhvaćaju širenje na ostale zemlje EU, s naglaskom na Norvešku, Belgiju i Francusku.
>>Domaći proizvođač odjeće Amadeus okreće se izvozu