Promocija njemačke gastronomije

Hrvatski turisti sve više putuju u Njemačku, ostvarili gotovo 10 mil. noćenja

Večer njemačke gastronomije
Foto: Tomislav Miletić/PIXSELL
1/3
24.05.2018.
u 15:30

turiste iz Hrvatske u Njemačkoj kazala je da su prošle godine oni u toj zemlji ostvarili 9,8 milijuna noćenja,

 Njemačka je i dalje jedna od omiljenijih stranih destinacija za hrvatske turiste, koji su lani u toj zemlji ostvarili 1,2 milijuna putovanja s bar jednim noćenjem, što je 12 posto više nego u 2016., istaknuto je na promociji njemačke gastronomije u Zagrebu sredinom ovog tjedna.

Promociju njemačke gastronomije u Zagrebu su organizirali regionalni ured Njemačke turističke zajednice, koji iz Beograda uz više zemalja regije pokriva i Hrvatsku, te veleposlanik Savezne Republike Njemačke u Hrvatskoj Thomas Eberhard Schultze, a povodom ovogodišnje glavne tematske promotivne turističke kampanje Njemačke "Culinary Germany", koja ističe posebnosti te zemlje u kulinarskoj tradiciji i modernim dostignućima.

Tom su prilikom predstavljene njemačke delicije i vina iz više njemačkih krajeva, kao i pokazatelji turističkog prometa iz Hrvatske u Njemačku, koja je za hrvatski turizam tradicionalno tržište broj jedan s kojeg dolazi najviše stranih turista.

"Njemačka je sa 56,1 milijunom putovanja u 2017. osmu godinu zaredom, nakon Španjolske, a ispred Francuske, druga destinacija po omiljenosti europskih turista", istaknula je na promociji Tijana Đuričić iz regionalnog ureda Njemačke turističke zajednice.

Večer njemačke gastronomije
1/10

Vezano za turiste iz Hrvatske u Njemačkoj kazala je da su prošle godine oni u toj zemlji ostvarili 9,8 milijuna noćenja, što, kako je kazala, čini 35 posto tržišnog udjela svih njihovih putovanja u inozemstvu, čime je Njemačka ponovo među njima na prvom mjestu među stranim odredištima.

Đuričić je dodala da statistike pokazuju kako u Njemačku najviše odlaze Zagrepčani ili 46 posto od onih koji su putovali u tu zemlju, a slijede ih građani s obale, 30 posto.

Najčešći povod za putovanja u Njemačku iz Hrvatske je odmor, 42 posto, dok zbog posla ide njih 31 posto, a čak njih 65 posto putovanja rezerviraju unaprijed.

"Prosječna potrošnja hrvatskih putnika u Njemačkoj iznosi 69 eura po noćenju ili prosječno 558 eura po putovanju, što znači obično osam noći", navela je Đuričić, poručivši da je među motivima putnika iz Hrvatske ove godine i raznolika njemačka gastronomija, o čemu govori i ovogodišnja njemačka promotivna kampanja.

Uz naglasak na tradiciju njemačkih seoskih područja u kampanji se, kako je predstavila, ističe i suvremena njemačka kuhinja u urbanim središtima, što sve čini bogatu njemačku gastro scenu, na kojoj je i više od 300 restorana sa Michelinovim zvjezdicama. Uz to, u toj zemlji postoji i više od 60 gastronomskih klubova, 13 vinskih regija, a vinski i kulinarski užici nude se i na uličnim festivalima, pa i neobičnim mjestima, poput iglua ili pod vodom.

"Turisti u Njemačkoj oko 18 posto ukupnog budžeta troše na gastronomiju, što znači i ukupno oko 6,7 milijardi eura godišnje", kazala je Đuričić.

Ključne riječi

Komentara 4

NA
nasunis
17:11 24.05.2018.

Nisu to turisti, to su radnici na crno, uzme tu godisnji i 2 tjedna na bausteli, montazi i slicno. Samo mali dio , manje od 10% nasih je turist.

DI
Direkt
19:23 24.05.2018.

Ako su u prosjeku noćili 5 dana znači 2 milijuna hrvata bili turisti u njemačkoj!?

DE
deda1234
22:23 24.05.2018.

Hahahha koji clanak....

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije