Veliki britanski proizvođač mliječnih proizvoda Arla naručio je istraživanje koje će provjeriti koje su najčešće promjene koje ljudi uvode u svoju prehranu i kako se na njih odluče, a rezultati su pokazali da čak trećina ispitanika prehranu mijenja sukladno sa savjetima koje pročita na društvenim mrežama.
Savjeti za kuhanje jednog chefa koji će svima dobro doći: Ovo želite znati....
Također, ggotovo svaka peta odrasla osoba priznaje da se u odlukama o hrani potpuno oslanja na društvene mreže i da ih smatra legitimnim izvorom informacija pa je od 2.000 ispitanih samo 28 posto reklo da prije nego nešto ubace ili dodaju na svoj jelovnik provjere i drže li te 'činjenice' vodu.
Štoviše, pod utjecajem društvenih medija je više od četvrtine odraslih iz prehrane potpuno izbacilo kruh, više od petine je izbacilo mliječne proizvode, a 23 posto ih ne doručkuje.
Također, 27 posto ispitanih smatra da bi se s jelovnika trebalo potpuno izbaciti namirnice životinjskog porijekla, a očekivano su mladi ljudi pod najvećim pritiskom da slijede veganski stil života.
Uz to, unatoč sve većoj globalnoj potražnji za takozvanom 'održivom prehranom', 41 posto ispitanih uopće nije znalo odgovoriti što bi takva prehrana podrazumijevala.
- Često ljudi ni ne shvaćaju proces nastanka proizvoda; posebno mliječnih proizvoda; i previše olako ih odluče sebi uskratiti, no kad je u pitanju zdravlje, bitno je znati sve činjenice - komentirala je za Mirror Debbie Wilkins, farmerka iz Gloucestershirea
Ona smatra, dodaje, da su odluke vezane za prehranu često i prerigorozne, te da se mnogi raznih namirnica odriču iz pogrešnih razloga; na primjer jer misle da s tim čine uslugu okolišu; no u konačnici zbog nedovoljne informiranosti naškode svom organizmu.