Dokazano

Ovo nas čini imunima na reklame!

Kokice
Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL
07.11.2013.
u 18:00

Njemačko sveučilište dokazalo je da žvakanje negativno utječe na marketing

Žvakanje kokica u kinu ne ide na živce samo ljudima koji sjede oko vas nego i oglašivačima, pokazalo je nedavno istraživanje u Kölnu. Način na koji počinjemo prepoznavati nove brandove jest da naša usta i jezik automatski simuliraju izgovor imena određenog proizvoda, a kada žvačemo, taj proces postaje nemoguć.

Istraživači su pozvali grupu od 96 ljudi u kino. Pola pozvanih dobilo je paket kokica tijekom reklama, a druga polovica dobila je samo kocku šećera.

Rezultati su pokazali da na ljude koji su jeli kokice reklame nisu imale nikakvog utjecaja, prenosi The Guardian.

>>Kokice iz mikrovalne otrovnije od teflona

Ključne riječi

Komentara 1

PU
puccoxxx
18:23 07.11.2013.

dobra reklama za kokice...

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?