Reš pečen odrezak s hrskavom koricom i tamnim prugama... blistava tjestenina, sladoled koji se tek blago \"oznojio\", voće koje izgleda netom obrano... Koliko ste puta u časopisima gledali fotografije hrane od kojih vam zastaje dah i istog trenutka pohitali prema hladnjaku? Bezbroj! Mnogi će reći – blago novinarima i fotografima koji pišu o hrani, najedu se već od onoga što snime.No, koliko je zapravo jestiva hrana koja se fotografira i kako je pripremljena znaju tek oni koji se ovakvim poslom svakodnevno bave.
Petra Jelenić vrhunska je majstorica slastičarstva. Osim što svoje zvanje živi dušom i tijelom, Petra zanat poznaje do u tančine. U njenoj kuhinji samo je najbolje i organsko, ali za snimanja je, svjesna je, koristiti takve sjajne namirnice prava šteta. – Svinjska mast najbolji je dvojnik sladoledu, a smeđa boja za zidove čokoladi, no kad je u pitanju voće, kompromisa nema – rezolutno objašnjava vladarica \"Maka na konac\".
Pixsellov fotograf Danijel Berković pravi je perfekcionist u svom poslu i za snimanje s njim čeka se u redu. No, kada je riječ o snimanju hrane, ima vrlo jasne savjete:
– Maslinovo ulje za \"final touch\" treba biti hladno da bi kapi ostale pravilne. Svaki tanjur voli zeleno pa su uz većinu hrane poželjni peršin, bosiljak, vlasac... Ako su komadi hrane veći, neka ih na tanjuru budu tri. Tri je čaroban i fotogeničan broj – objašnjava Berković.
Vinko Pašalić, dizajner ali i \"foodie\", objašnjava koliko je tanka linija između ljubavi za pravom hranom i želje da ona izgleda savršeno na fotografiji. – Najfotogeničniji i po strukturi najvjerniji je sladoled od pirea miješan s nijansom sladoleda – objašnjava Vinko koji potpisuje desetke sjajnih \"food stylinga\" u svom Hand dizajnu.
>>Riba, školjke, meso, krušna peć za okrunjene glave nad samim morem