Modna kuća Kenzo svoj modni put započela je 1970., kao ideja Kenza Takade. Rođen u Japanu, ovaj dizajner svoju ljubav prema modi otkrio je listajući časopise svojih sestara. Nakon završetka fakulteta odselio je u Pariz, a danas su kreacije Kenza najpoznatije upravo po susretu Istoka i Zapada, formuli koju je Kenzo osmislio živeći u francuskoj prijestolnici. Kombinacije veselih uzoraka s etničkim krojevima, te prepoznatljivo Kenzo cvijeće danas su motivi koje iskusne oči fashionistica brzo povezuju sa japanskim brendom. Od 1983. Kenzo predstavlja i muške kolekcije, a pet godina nakon toga predstavljen je prvi parfem ove modne kuće koji je započeo uspješan niz mirisa i kozmetike pod imenom Kenzo. Kvalitetu brenda prepoznala je i luksuzna grupa LVMH koja je kupila većinsko vlasništvo nad njom, a s tim je došla i prilika za jedan od najpoznatijih Kenzo pothvata - prilikom otvaranja pariške trgovine, 1994. prekrili su most Pont Neuf sa desetcima tisuća cvjetova, kako bi ideju japanskog vrta iznijeli i van svojeg butika. Krajem devedesetih osnivač napušta Kenzo, a mjesto kreativnog direktora preuzima Antonio Marras koji je nastavio dizajnirati odjeću za muškarce i žene koji se ne boje uzoraka i boja. Kad je najavio svoj odlazak iz Kenza 2011., u ovaj brend stigli su Humberto Leon i Carol Lim, osnivači on-line trgovine Opening Ceremony koja se bavi visokom modom.
Kenzo: Savršen spoj istoka i zapada
Kenzo Takada vlastitu modnu kuću izgradio je na sretnom spoju Istoka na kojem je rođen, te Zapada na kojem je živio. Nakon niza godina provedenih u Parizu, uspio je osmisliti savršen look za žene koje se ne boje boja i uzoraka
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.