Cosmoprof, vodeći beauty sajam ove je godine u samom srcu Bologne proslavio svoj 50-ti rođendan! Najveći sajam regije u čak 32 paviljona, okupio je izlagača iz čak 2,677 tvrtki iz 69 zemalja, uključujući i Japan, Latviu, Chile i Ujedinjene Arapske Emirate koji su se predstavili po prvi puta.
Interes nije izostao, čak 250 000 posjetitelja (iz 150 zemalja) je u pet dana tražilo informaciju više o kozmetičkim novitetima ove godine. Sajam je tradicionalno završio velikom rasprodajom proizvoda za osobnu i profesionalnu upotrebu koji djeluje poput najvećeg buvljaka kojeg možete zamisliti na kojem se ljudi otimaju za ono što žele kupiti.
Nove tehnologije, nove mogućnosti…
Na prvu nam se činilo da je to nemoguće, no studije i testiranja su dokazala. Za samo 30 minuta možete potpuno izgubiti svoj podbradak i to bez kirurškog noža! Zvuči nevjerojatno? I nama se činilo tako, no kad smo pobliže upoznali Britanski hit Chin Up mask shvatili smo kako je nova tehnologija učinila čuda. Riječ je o jedinstvenoj maski za lice koja se sastoji od dva dijela, a uz pomoć koje gubite podbradak za samo 30 minuta. Maska se nanosi jednostavno, na dio vrata na kojem je naglašen podbradak. Bogata kolagenom, vitaminom E i antioksidansima i u kombinaciji s gumenom maskom koja prekriva podbradak čini čuda. U Velikoj Britaniji ovaj je proizvod postao hit, a koriste ga svi- krajnji kupci u frizerskim salonima, ali i poznate osobe koje na taj način prekrivaju nedostatke i blistaju na crvenom tepihu. Koristi se do dva puta tjedno, a učinak joj je vidljiv do pet dana.
Proizvodi koji nam štete vrijeme (i novac)…
Možete li zamisliti da se depilirate pod tušem i to proizvodom koji otvara pore, potiče cirkulaciju i uklanja dlačice? Revolucionarni talijanski proizvod Remuval nastao je na bazi minerala i djeluje tako da na brz i jednostavan način uklanja suvišne dlačice bez neugodne boli i urastanja dlake. Remuval puder dolazi u dva oblika- za depilaciju cijelog tijela za oba spola i kao proizvod za depilaciju bikini zone i pazuha. Nemate li vremena za redovito pranje zubi tijekom dana? Oduševit će vas (kao i nas) Rolly pakiranje od šest 'pikavih kotačića' koji mijenjaju četkicu i pastu za zube. Dovoljno je samo jedan Rolly staviti u usta , zadržati ga u usnoj šupljini (blizu zubi) i pustiti da djeluje nekoliko minuta. Kad imate osjećaj da su vam zubi čisti, ispljunete ga i to je to. Zar nije inovativna ideja? Probali smo ga, djeluje!
Ne treba se bojati paukova jer protein iz paukove mreže na magičan način usporava starenje. U Korejskom paviljonu smo se upoznali Nexgen proizvodima koji su nastali na bazi vlakna proteina iz paukove mreže. Ova je kozmetika posljedica dugotrajnog istraživanja koje je rezultiralo pronalaskom . odlične zamjene za kolagen i elastin koji pružaju elastičnost kože. Ovaj se protein sastoji od 21 vrsta aminokiselina i 10 vrsta minerala koji kožu čine mladom i elastičnom, a ujedno djeluju revitalizirajuće stimuliranjem rada stanica.
Tajna ljepote se krije u prirodi! Upravo to su dokazali brojni izlagači koji su čak tri paviljona napunili proizvodima koji na jedinstven način koketiraju s prirodom. Nas je oduševila Naura Siberica, ruska kozmetika koja je nastala kao posljedica prerade samoniklih sibirskih ljekovitih biljaka po recepturama drevne ruske tradicije. Kozmetika ima osnovnu namjenu da pomogne licu prilagoditi se tijekom različitih vremenskih uvjeta, ali i usporiti starenje kože. Uz tajne njege kože iz Sibira, privukla nas je i priča o Austrijskim prirodnim uljima Yin Yang. Samo kap ulja podiže energiju, raspoloženje, uklanja 'težinu' u trbuhu, opušta. Za ovim uljem 'luduju' mnogi menadžeri i domaći brendovi opasno konkuriraju svjetskim novitetima…
Moramo priznati da nam je srce bilo puno kad smo vidjeli veliki Neva štand na kojem je sve bilo u znaku nama dobro poznatih proizvoda- Melema, Zirodenta, Rosal lip balmova koji su privlačili pažnju brojnih posjetitelja. I Slovenska Ilirija je predstavila svoje novitete na svjetskom tržištu. Arganova linija za njegu tijela u potpunosti je osvojila tržište. I na kraju, naša najjača tvrtka za distribuciju proizvoda VM2 na Cosmoprofu je imala svoju delegaciju koja je pomno pratila novitete na štandovima Titanica, Catrice, Essence- proizvođača s kojima uspješno surađuju.