Starbucks od početka studenog u SAD-u i Kanadi ukida svoju toliko razvikanu ponudu kava s maslinovim uljem. Najava dolazi manje od tjedan dana nakon što je novi šef, Brian Niccol, obećao da će prodrmati jelovnik diva kafića u pokušaju da ponovno pridobije mušterije. Prodaja tvrtke pada jer se potrošački proračuni smanjuju sve većim troškovima života, piše BBC.
Starbucks kaže da će se asortiman pića Oleato i dalje prodavati u nekim prodajnim mjestima u Italiji, Japanu i Kini. ‘Iako je ova odluka donesena prije nego što je Brian Niccol preuzeo ulogu izvršnog direktora, odluka o uklanjanju pića u skladu je s njegovom strategijom da pojednostavi naš jelovnik’, rekao je glasnogovornik Starbucksa za BBC.
VEZANI ČLANCI:
Niccol, koji je prethodno bio na čelu meksičkog prehrambenog lanca Chipotle, doveden je u Starbucks kako bi pomogao u poboljšanju poslovanja. Prošli tjedan obećao je pojednostaviti ono što je opisao kao ‘pretjerano složen jelovnik’. Do ovoga je došlo nakon što je Starbucks objavio da je njegova globalna prodaja pala za 7% između srpnja i rujna u usporedbi s godinom ranije.
Starbucks je izbacio Oleato pića diljem Sjeverne Amerike prije manje od godinu dana, nakon što su se isprva prodavali u Italiji. Lansiranje je bilo dio pokušaja revitalizacije bogatstva lanca. Asortiman uključuje ledeni shaken espresso i latte s maslinovim uljem i zobenim mlijekom. Proizvode je kreirao osnivač Starbucksa Howard Schultz, koji je rekao da ga je inspirirao posjet maslinicima na Siciliji.
VEZANI ČLANCI:
Schultz došao je na ideju ‘nakon što je upoznao mediteranski običaj svakodnevnog konzumiranja žlice maslinovog ulja’, stoji u priopćenju za javnost Starbucksa 2023. No pića su naišla na različite reakcije kupaca, a neki su se žalili na bolove u trbuhu ili probleme s crijevima.
GALERIJA: Sedam razloga zašto biste trebali piti kavu