Kupci koji u trgovačkim lancima vide na posebnim sniženjima svoj omiljeni proizvod reagiraju kao da gledaju erotski film ili erotske fotografije, pokazalo je najnovije istraživanje sveučilišta Westminster. Istraživači su ozvučili 50 muškaraca i i žena i promatrali njihove pokrete očima i emocionalne odgovore na ponudu u trgovačkim lancima. Neke su ponude uključivale i posebne promocije poput diskontnih kupona.
Marketinški stručnjaci vjeruju da prosječan potrošač odlučuje u samo dvije sekunde hoće li nešto kupiti nakon što proizvod vidi pa zato posebne ponude moraju biti istaknute.
Istraživači su u studiji koristili sustav zvan “iMotion” koji mjeri emocionalne odgovore tijela na skali od jedan do deset. Broj deset na skali ekvivalent je ozbiljnoj traumi koja se rijetko viđa i može biti opasna, prenosi Daily Mail.
No, rezultat između pet i sedam pokazuje razinu uzbuđenja koje tijelo ima na pornografiju. Proizvodi na akciji uz koje se dobivao i dar izazivali su veliko oduševljenje testiranih kupaca, pa su neki na skali došli do broja 5,8.
nekad smo večeru lovili po granama i grmlju - da nije bilo adrenalina ne bi bilo ni večere. danas večeru lovimo u Konzumu. ona više ne bježi, ali adrenalin oko dobrog ulova je ostao. :)