Suradnje

Luksuz po prihvatljivoj cijeni: Karl Lagerfeld za američki Macy's

karl lagerfeld (1)
Foto: Arhiva VL
1/3
22.07.2011.
u 10:08

Impulse Collection s Karlovim potpisom bit će dostupan od 31. kolovoza u 235 robnih kuća i online, a obuhvaćat će 45 komada uključujući komade od tvida, statement-jakne i haljine

Karl Lagerfeld kreirao je još jednu cjenovno prihvatljivu kolekciju – i to onu za američki lanac robnih kuća Macy's. 

Impulse Collection s Karlovim potpisom bit će dostupan od 31. kolovoza u 235 robnih kuća i online, a obuhvaćat će 45 komada uključujući komade od tvida, statement-jakne i haljine. Cijene će se kretati od 50 do 170 dolara, a prodavat će se šest do osam tjedana, ovisno o interesu kupaca.

A mi nekako ne sumnjamo da će interes biti velik. Lagerfeldu, naime, ovo nije prva suradnja ovakve vrste. Njemački je dizajner već dizajnirao vrlo uspješnu kolekciju za H&M, Diesel, Hogan i alpinistički brend Napapijri. 

Kolekcija je ponajprije namijenjena djevojkama i ženama između 24 i 30 godina, a Lagerfeld će se osobno pojaviti u robnoj kući na Herald Squareu kako bi označio početak prodaje. 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije