Karl Lagerfeld kreirao je još jednu cjenovno prihvatljivu kolekciju – i to onu za američki lanac robnih kuća Macy's.
Impulse Collection s Karlovim potpisom bit će dostupan od 31. kolovoza u 235 robnih kuća i online, a obuhvaćat će 45 komada uključujući komade od tvida, statement-jakne i haljine. Cijene će se kretati od 50 do 170 dolara, a prodavat će se šest do osam tjedana, ovisno o interesu kupaca.
A mi nekako ne sumnjamo da će interes biti velik. Lagerfeldu, naime, ovo nije prva suradnja ovakve vrste. Njemački je dizajner već dizajnirao vrlo uspješnu kolekciju za H&M, Diesel, Hogan i alpinistički brend Napapijri.
Kolekcija je ponajprije namijenjena djevojkama i ženama između 24 i 30 godina, a Lagerfeld će se osobno pojaviti u robnoj kući na Herald Squareu kako bi označio početak prodaje.