potpuni promašaj

Naručila ljetnu haljinu, a ono što je došlo nasmijalo mnoge: 'Ne može proći ni kao topić...'

Tori Walker
27.09.2022.
u 12:30

Na fotografiji online trgovine prikazana je maslinasta haljina s dugim resicama koja prekriva manekenkina bedra i seže do koljena

Kada kupujete odjeću preko interneta, uvijek postoji mogućnost da neće izgledati kao na fotografiji i da nećete dobiti ono što ste očekivali, bilo da je riječ o pogrešnoj veličini, materijalu ili kroju, teško je znati što će poštar na kraju donijeti.

Kako prenosi The Sun, u to se uvjerila i jedna djevojka kad je iz popularne online trgovine naručila kukičanu haljinu. 

Tori Walker (25) za svoj odmor na Tajlandu naručila je kukičanu haljinu za plažu od 13,49 funti (oko 115 kuna), no ono što je došlo šokiralo ju je.

Ljudi nisu čitali upute pa se odjeća uništila u pranju: Fotografije nasmijale internet!

1/15

Foto: Tori Walker

Na fotografiji online trgovine prikazana je maslinasta haljina s dugim resicama koje manekenki pokrivaju bedra i sežu do koljena, no kad je haljina stigla i Tori ju je isprobala, otkrila je da je više nalik na kratku majicu i da joj jedva prekriva trbuh.

"Bilo je tako smiješno. Stvarno je kratka i neobična. Kad sam je izvadila iz torbe, bila sam zbunjena. Pomislila sam kako je stvarno kratka, ali sam je ipak isprobala. Pogledala sam recenzije i slike drugih kupaca – izgleda isto kao i na stranici – pa sam se samo nastavila smijati jer, kako to da moja izgleda toliko drugačije?! Doslovno je kao crop top. Malo sam ljutita jer je još i loše kvalitete, iz nje vise niti, a bila sam jako uzbuđena i sretna kad sam je naručila misleći da će izgledati jako lijepo”, ispričala je.

Foto: Tori Walker

Tori je haljinu kupila 11., a stigla je 22. rujna, a iako je koštala 13,49 funti (115 kuna), s kodom za popust ju je, kaže, platila 10,12 funti (85 kuna).

Kada je haljina došla, kontaktirala je korisničku službu trgovine. Rekla je i da ne misli da joj je poslan pogrešan artikl jer je na njemu bio točan kod proizvoda.

Trgovina joj je ponudila drugu haljinu ili povrat novca, uz obvezu da sporni odjevni predmet vrati.

"Iskreno se ispričavamo zbog nezadovoljstva i neugodnosti. Sve smo prijavili našem skladišnom odjelu i budite uvjereni da ćemo dati sve od sebe da poboljšamo inspekciju proizvoda kako bismo vam u budućnosti pružili što ugodnije iskustvo kupnje...", stajalo je u poruci.

Odjeća vam zaudara na vlagu kada je sušite unutra? Isprobajte četiri savjeta stručnjaka da to spriječite!

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije