Julius Meinl

Od prodaje kave u 2013. planiraju uprihoditi 12 mil. €

kava (1)
Marko Lukunic/PIXSELL
10.08.2012.
u 11:04

Julius Meinl do početka II. svjetskog rata imao je u Hrvatskoj više od 30 trgovina

Više od tisuću kavopija prvi dan rujna u 12 sati na Trgu bana Josipa Jelačića u Zagrebu pokušat će oboriti Guinnessov rekord – pripremat će najveći cappuccino na svijetu! Na taj će se način i Hrvati priključiti proslavi 150. godišnjice brenda Julius Meinl, kave koja i na hrvatskom tržištu ostvaruje odlične rezultate.

Realna očekivanja

Naime, 12 milijuna eura planirani su prihodi za 2013. ostvarivi na domaćem tržištu prodajom tog crnog napitka. Naoko ambiciozni tržišni kolač realna je i očekivana procjena, jer Hrvati su odavna prepoznali taj brend, koji dugih 150 godina odolijeva svim gospodarskim preprekama.

– Moram biti zadovoljan poslovanjem u Hrvatskoj jer smo od 2006. godine imali impresivan rast kada je tvrtka Bonfanti ušla u korporaciju Julius Meinl. Te 2006. godine prihod je u Hrvatskoj bio dva milijuna eura i zauzimali smo pet posto tržišta – poručio je Luigi Simonetta, generalni direktor Julius Meinla. U šest godina poslovanja prihod je stalno rastao i ove bi godine trebao iznositi 10 milijuna eura.

– To je velik i brz rast. Sljedeće godine očekujemo udio od 30 posto i probijanje barijere od 4500 aktivnih kupaca – poručio je Simonetta. Kako sam to opisuje, brend Julius Meinl ove je godine na tržištu napravio veliki korak naprijed zahvaljujući kupnji tvrtke Kavaimpex iz Boljuna, čiji su prihodi dosezali do tri milijuna eura i koja u svom portfelju ima više od 900 kupaca.

Prvi u Sloveniji i BiH

– Želimo vratiti Julius Meinl na poziciju na kojoj je bio na početku 20. stoljeća kada je tvrtka bila sinonim za vrhunsku kavu i kada je cijela Hrvatska uživala u tim proizvodima. Koliko smo u to vrijeme bili jaki najbolje pokazuje podatak da je Julius Meinl do početka Drugog svjetskog rata imao više od 30 prodavaonica u Hrvatskoj, i to u svakom većem gradu – otkriva svoje ciljeve generalni direktor. Zadovoljan je, jer su Hrvati prihvaćajući ovaj brend prihvatili i bečki način ispijanja kave – bez žurbe, bez pogledavanja na sat, potpuno opušteni. U regiji je, pak, taj brend, barem u Sloveniji i BiH, na prvome, a u Srbiji na petome mjestu.

Ključne riječi

Komentara 5

FI
Fieldhockey
11:52 10.08.2012.

To mi je najbolja kava

Avatar akromegalija
akromegalija
12:28 10.08.2012.

Skupa i ništa posebno. Ima puno boljih kava.

Avatar bok
bok
13:59 10.08.2012.

..Franck kava je zakon. Nema mu premca. Svaki put iz Hrvatske ponesem dosat sa sobom...

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije