Provokativne, seksualizirane, nasilne, diskriminirajuće, potiču homoseksualnost... Ovo su neki od razloga zbog kojih se reklame zabranjuju u pojedinim državama. I upravo zbog same zabrane podignu najviše prašine i privuku najviše interesa.
Među posljednjim prozvanima našla se predimenzionirana boca parfema smještena među nogama sedamnaestogodišnje glumice Dakote Fanning! Oglas za parfem "Oh Lola" Marca Jacobsa zabranjen je u Velikoj Britaniji zbog “seksualiziranja djece”. Kako prenosi CNN, četiri čitatelja požalila su se na sliku koja je izašla u dva britanska časopisa, a opisana je kao “uvredljiva i neodgovorna”. Agencija za standarde oglašavanja (ASA) složila se s primjedbama te je reklama zabranjena. No ovo nije prvi takav slučaj, pogotovo ne u Velikoj Britaniji.
Ove godine zabranjeni su bili i oglasi francuskog modnog diva L’Oreala jer su zavaravajući u ulogama s glumicom Juliom Roberts i supermodelom Christy Turlington. Glavna optužba bila je da je slavna glumica previše retuširana. Kada je riječ o kontroverznim reklamama, modni dvojac Dolce&Gabbana prednjači pred ostalima, ali i ne odustaju biti drugačiji i zapaženi, a nerijetko su na tapetu društava za oglašavanje.
Oglas s parfemom među nogama mlade glumice zabranjen
Kada je riječ o kontroverznim reklamama, modni dvojac Dolce&Gabbana prednjači pred ostalima
Komentara 12
wtf..nevidjeh ništa neobično, kulturna mlada djevojka fotka se sa proizvodom. http://i.huffpost.com/gen/289579/DAKOTA-FANNING.jpg
kakva je razlika između mlade i stare p....? mlada miriši po p....,a stara smrdi po p....
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ah,da,te sedamnaestogodišnjakinje...Kad ih tatica ima na oko prava su nevinašca,a čim stari okrene leđa one mole svoje ginekologe da roditeljima ni za boga ne kažu da su seksualno itekako aktivne...lol