Čak 19 posto muškaraca pri ulasku u sobu lati se daljinskog upravljača i prevrti po programima za odrasle jer ih zanima što se nudi, pokazala je nedavna studija portala Hotels.com o navikama tijekom odsjedanja u hotelima. A isto će napraviti i 15 posto žena.
No, dok se muški gosti uglavnom odmah bacaju "na posao", žene zavire još u kupaonicu provjeriti kakva se kozmetika nudi. To pak zanima tek 10 posto muškaraca. Zanimljivo, ima li hotelska soba bar s pićem, prema njemu će odmah pohitati 11 posto žena, u odnosu na osam posto muškaraca.
Ipak istraživanje je pokazalo da je daleko najdraža aktivnost i žena (54 posto) i muškaraca (47 posto) – uživanje u pogledu. Zatim je na repertoaru korištenje hotelskih objekata, primjerice bazene i saune, a još je jedna zabava omiljena kod 13 posto muškaraca i 16 posto žena – skakanje po krevetu.
– Muškarci i žene imaju različite prioritete kada su u pitanju hotelski rituali. Muškarcima je važan dobar izbor televizijskog programa, a za žene je važnije da je kupaonica dobro opremljena – kazala je Kate Hopcraft, članica istraživačkog tima s portala Hotels.com.
Iz istraživanja se moglo saznati da 38 posto ljudi osjeća najveću uzbuđenost dok pakira kovčege, 48 posto vjeruje da im pravu dozu adrenalina pruža ulazak u avion, a 43 posto izdvaja ulazak u hotelsku sobu, prenosi Daily Mail.
Što ljudi prvo naprave kad uđu u hotelsku sobu:
Uživanje u pogledu (51 posto)
Istraživanje hotelskih objekata (46 posto)
Korištenje kupaonice (21 posto)
Provjeravanje broja TV programa za odrasle (17 posto)
Skakanje po krevetu (15 posto)
Zavirivanje u minibar (10 posto)