Nakon motiva ljenjivaca koji su obilježili početak ove suradnje i raširili se po čitavoj Hrvatskoj i svijetu, iz male vinkovačke radionice za sezonu proljeće / ljeto 2019. izišle su popularne Startasice na kojima su se pojavili slonovi i psi.
– Ove godine odlučili smo ispuniti dugo očekivanu želju naših fanova te smo napokon uveli motiv psa. Za inspiraciju nam je poslužio maleni mješanac jazavčara prepun mrlja kojeg smo slučajno otkrili na internetu. Uz jazavčare s mrljama, napravili smo i motiv slona koji je vjerniji našoj prvoj kolekciji. Bio nam je užitak opet se igrati s linijama i geometrijom – kaže osnivač Sugar Ants brenda Zvonimir Šarić.
Dodaje kako startasice i ove godine nose već dobro poznatu poruku „Ne kupuj, udomi“ i prve su takve u svijetu. Sama bit i edukativni karakter oko cijelog projekta u startu je osvojio srca ljudi kao i domaće te regionalne medije.
– I ove godine dio od prihoda darujemo našim dragim volonterkama iz udruge za napuštene životinje Rocco Vinkovci te osječkom Azilu koji vodi Udruga Pobjede pa osim što kupnjom jednog para tenisica pomažete male brendove i hrvatsko gospodarstvo, vi pomažete i nekom napuštenom psu ili mački – kaže Šarić.
Uz nove motive slonova i jazavčara kroz limitiranu kolekciju vratile su se i svemirske mačke te popularne pande jer je potražnja za njima i dalje velika. Ovu limitiranu kolekciju Sugar Ants Startasica možete naručiti isključivo putem njihove Facebook stranice, Instagrama ili maila: info@sugar-ants.com.
Borovo,Spacva,Zvecevo...sve ruzni nazivi..Pametna uprava bi shvatila da u danasnjem svijetu,u kojem zvucnost i image znace skoro pa sve, i promijenila nazive spomenutih trgovackih drustava u nesto melodicnije i internacionalnije.