Dizajnerski brend Agjamal

Poduzetnica Martina Kuntić iz SAD-a u Križevace stiže s velikim modnim uspjehom

Poduzetnica Martine Kuntić iz SAD-a u Križevace stiže s velikim modnim uspjehom
Foto: PR FOTO
1/4
14.09.2016.
u 12:00

Njezine "krpice" zapazili su i fashion hunteri poznatih pjevačkica J.Lo i Beyonce, koji godinama dolaze na Magic kako bi svojim klijenticama osigurali unikatne i reprezentativne modne odjevne predmete

S upravo okončane najveće svjetske smotre tekstilne industrije, odjeće, obuće i modnih dodataka u Las Vegasu pod nazivom „Magic“, mlada poduzetnica Martina Kuntić (28), magistrica ekonomije iz Križevaca, vlasnice tvrtke Dimora d.o.o., i branda Agjamal, vratila se sa izvrsnim vijestima.

Njezina kolekcija Tropical Glow 2016/2017 - ručno rađenih, unikatnih i vrlo raskošnih beach party kupaćih koja je u Las Vegasu zainteresirala na desetke američkih investitora željnih ulagagi u ovaj poslovni poduhvat, privukla je i pozornost poznatih američkih fashion huntera koji kupuju i / ili predlažu odjeću za velike zvijezde svjetske glazbene i glumačke scene.

Sajam Magic, kojeg pohodi tijekom odvijanja u jednom danu i više od 100 tisuća posjetitelja vezanih uz modnu industriju, dizajna odjeće i obuće, te profesiju stilista, a ugostio je ove godine i više od 450 renomiranih svjetskih brandova.

Martina Kuntić, članica Virtualnog ženskog poduzetničkog centra, polučila je veliki uspjeh predstavljanjem svojeg dizajnerskog branda Agjamal, te linijom Beach – party kupaćih kostima, casual odjeće i večernjih haljina kada je, kao jedina poduzetnica u modnoj industriji s područja jugoistoče Europe na najvećoj svjetskoj smotri tekstilne industrije, odjeće, obuće i modnih dodataka u Las Vegasu.

Foto: PR FOTO

Njezine "krpice" zapazili su i fashion hunteri poznatih pjevačica J.Lo i Beyonce, koji godinama dolaze na Magic kako bi svojim klijenticama osigurali unikatne i reprezentativne modne odjevne predmete.

Doista sam sretna što je moja kolekcija izazvala takav interes. Za većinu osoba koje su me propitivale o mojoj odjeći i beach party kostimima tijekom predstavljanja u Las Vegasu nisam znala tko su, jer na vizitkama nema objašnjenja prevelikog za koga rade.

No ljudi koji poznaju modne stiliste i fashion huntere su mi vrlo brzo pojasnili za koje poznate zvijezde su se upravo kod mene interesirali kupiti odnosno isprobati nešto iz moje kolekcije. Što dovoljno govori da i hrvatski dizajn može nositi i najveća pjevačka zvijezda današnjice – ocijenila je mlada poduzetnica Martina Kuntić po povratku u Hrvatsku.

Zahvaljujući poslovnim kontaktima koje je ostvarila u Las Vegasu stigli su i konkretni upiti za poslovnu suradnju „preko bare“, a vrlo je izgledno, nastave li se stvari razvijati prema predviđenom, da bi mlada poduzetnica upravo u Križevcima mogla proizvoditi i kupaće kostime za američki jet – set.

Investitori su ocijenili kupaće kostime branda Agjamal jako seksipilnima, senzualnima, punih blještavila, te pogodnima posebno za zabavne i noćne sadržaje na otvorenom prostoru, u čemu društveni i privatni događaji u SAD-u doista obiluju i što je odlična „odskočna daska“ za poslovne planove mlade poduzetnice na najrazvijenijem tržištu svijeta.

Svakako da će u tome pomoći i činjenica da će njezine kupaće kostime ili svečane haljine izgledno oblačiti i zvijezde poput J.Lo ili Beyonce.

Martina Kuntić pokrenula je vlastitu tvrtku prije nešto više od godinu dana ponukana i ohrabrena pozitivnim komentarima na vlastite kreacije svečanih haljina koje je prvo za sebe, a zatim i za svoje prijatelje i rodbinu kreirala. Nakon bezuspješne potrage za poslom nakon što je diplomirala, ova samozatajna, ali vrlo kreativna poduzetnica odlučila je nezaposlenički status zamijeniti pokretanjem vlastite tvrtke.

Samozapošljavanjem je otvorila vlastito radno mjesto u pravcu dizajniranja, prvo svečanih večernjih haljina, a zatim kupaćih kostima, te casual odjeće.

>> Hrvatice slijede svjetski trend nošenja bež kupaćih kostima

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije